Ga naar inhoud

Windows 7 blijft herstelprocedure opstarten


tobetje

Aanbevolen berichten

Hoi :) Daar ben ik weer. Probleem doet zich opnieuw voor na de updates van "windows update". Laptop bleef opnieuw hangen in een eindeloze herstel procedure. Hier kwam hij niet meer uit, waardoor ik vervolgens windows 7 alweer opnieuw geïnstalleerd heb. In deze installatie windows update uitgezet en SP1 geïnstalleerd via een package van de microsoft site. Sindsdien weer een loop in de herstelprocedure.

Het gaat nu dus mis zowel na SP1 als na de losse windows updates (als ik deze niet installeer werkt de laptop prima). Heeft er iemand een oplossing om toch deze updates toch te kunnen installeren? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :) Daar ben ik weer. Probleem doet zich opnieuw voor na de updates van "windows update". Laptop bleef opnieuw hangen in een eindeloze herstel procedure. Hier kwam hij niet meer uit, waardoor ik vervolgens windows 7 alweer opnieuw geïnstalleerd heb naar de fabriekswaarden. In deze installatie windows update uitgezet en SP1 geïnstalleerd via een package van de microsoft site. Sindsdien weer een loop in de herstelprocedure zonet weer de laptop in fabriekswaarden hersteld, maar ik kan nu geen windows 7 updates meer installeren zonder dat de laptop vast zit in de herstelprocedure.

Het gaat nu dus mis zowel na SP1 als na de losse windows updates (als ik deze niet installeer werkt de laptop prima).

Wie heeft een oplossing? Vorige topic was: http://www.pc-helpforum.be/f167/windows-7-blijft-herstelprocedure-opstarten-36888/index2.html Maar daar wordt niet meer op gereageerd.

Groetjes René

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me gelukt om up te graden naar service pack 1. Eerst heb ik de laptop in de fabriekswaarden geïnstalleerd. Automatische updates uitgezet. Vervolgens naar Download Details Windows 7 en Windows Server 2008 R2 Service Pack 1 (KB976932) gegaan. Daar heb ik het bestand windows6.1-KB976932-X64.exe 903.2MB gedownload en vervolgens geïnstalleerd. Nu is windows geupgrade naar service pack 1 en heb ik de laptop al meerdere malen opnieuw kunnen opstarten zonder dat hij naar herstelmodus gaat. Ik heb op dit moment alleen niet de behoefte om de automatische updates weer aan te zetten, omdat ik bang ben dat de laptop dan weer opnieuw gaat vastlopen en ik weer naar de fabriekswaarden moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de automatische updates instellen dat je enkel een melding krijgt als er updates zijn.

Om de updates te installeren ga je dan naar windows update en bekijkt de aangeboden updates.

Op die manier kan je vooraf reeds de updates uitvinken van (office)onderdelen die je niet gebruikt.

Je kan dan de overige updates een voor een installeren als je wil en als je na de installatie problemen krijgt, kan je een systeemherstel doen om de update weer te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.