Ga naar inhoud

Welk defragmentatie programma gebruiken


kalalumba

Aanbevolen berichten

Op dit moment heb ik Auslogics gratis.

Auslogics Products

Het programma van Vista is slakken traag althans dit op achtergrond draait.:boring::boring::boring:

De versie van Diskeeper Home 2008 werkt wel op de achtergrond maar is betalend. Voor te betalen zit ik niets mee in.

Diskeeper 2008 - Home Edition

Welke zou het beste zijn voor gebruik, vroeger had ik Diskeeper 10 bij XP Home en was wel zeer snel.:ciao:

Mijn pc draait gemiddeld ruim 10 per dag met verschillende programmas, daarom defragmenteer ik wekelijks mijn harde schijf.

Wat is de aanrader.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom gebruik Auslogics niet meer?

Ik gebruik het ook en ik ben er heel tevreden over.

Diskeeper ken ik ook niet, en de defragmentatie programma's van Windows

zijn inderdaad rommel.

grtz

Ik gebruik het ook nog en klaag er ook niet over, enkel wil ik wel eens wat anders proberen. Thans Diskeeper is toch goed bekent en vroeger op xp draaide dit uitzonderlijk goed maar versie 10 zou niet geschikt zijn voor Vista.

grtjs, kalalumba :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer JKDefragGui eens uit.

Zelf heb ik het nog niet gebruikt maar ik ken wel mensen die er heel tevreden over zijn.

Liever niet, het uiterlijke is lelijk en past niet bij Vista vindt ik, naargelang dit een stomme opmerking is van mijn zelf, maar we leven nu in een moderne tijd.

Mijn overbuur heeft dit programma, en zegt dat het wel goed is maar wilt toch iets anders dat wat bij de moderne tijd past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe meer het bij de moderne tijd past, hoe zwaarder het natuurlijk wordt voor je computer om het te draaien, en hoe trager je pc wordt natuurlijk. Zélfs de zwaarste pc's krijg je probleemloos op hun knieën als je er maar genoeg programma's op draait met mooie GUI's, en DX-effecten voor gewone venstertjes.

Ik stel daarom zelfs mijn pc's altijd over naar de windows-classic-look (dus windows 95-stijl). Minder show, meer prestaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.