Ga naar inhoud

Diavoorstelling in powerpoint 2010


koosr46

Aanbevolen berichten

Ik heb alleen maar problemen met powerpoint, de meesten zijn gelukkig opgelost maar ik heb nog een leuke.

Als ik een mailtje krijg met een bijgevoegde powerpoint, dan kon ik daar op klikken en de voorstelling begint.

Maar na een complete nieuwe installatie werkt dat niet meer, ik moet nu op een icoontje, genaamd "diavoorstelling vanaf begin" drukken en dan gaat ie lopen.

Wie weet wat ik moet doen om het weer automatisch te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je hulp, alles staat goed, ik zal er mee leren leven. Voor mijn crash moest ik wel enteren, maar het goede scherm stond wel gelijk voor, zonder de menubalken aan de bovenkant en dat is op de laptop van mijn vrouw nog steeds zo.

Als je hier nog wat over kunt zeggen, graag, anders mag je de discussie wel sluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na overleg met Clarkie zou ik je willen voorstellen om je Office installatie te herstellen.

Klik op Start (Windows-knop links onderaan) en ga naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

In het scherm dat je nu ziet, krijg je een overzicht van alle geïnstalleerde programma's.

post-20447-1417704590,8799_thumb.jpg

In deze lijst zoek je je Microsoft Office en je klikt er met rechts op.

Nu kies je voor wijzigen.

post-20447-1417704590,8411_thumb.jpg

In het volgende scherm kies je voor Herstellen...bevestig je keuze met Doorgaan.

Laat in een volgend bericht weten of deze handeling je probleem oplost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie inspanning, maar het heeft niet uitgehaald.

Op deze PC moet ik dia voor dia klikken en geen bewegende beelden. Op de laptop begint ie vanzelf met bewegende beelden. Ik heb Office van deze PC afgegooid en ben nu op zoek naar een andere. Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij openen alle PPS bestanden zich in powerpoint zelf en niet als powerpointvoorstelling.

In een vorig topic van je is gevraagd om je koppelingen naar je pps en ppsx bestanden eens na te kijken.

Dus kijk eens met welke toepassing die opstarten, volg hiervoor de tip in deze link (klik erop) uit je vorig topic.

Bedankt voor jullie inspanning, maar het heeft niet uitgehaald.

Op deze PC moet ik dia voor dia klikken en geen bewegende beelden. Op de laptop begint ie vanzelf met bewegende beelden. Ik heb Office van deze PC afgegooid en ben nu op zoek naar een andere. Ik hou jullie op de hoogte.

We komen telkens bij het zelfde uit, je pps (powerpointpresentatie) opent niet met de powerpointviewer maar met het programma powerpoint.

Wat bedoel je met ben op zoek naar een andere?

Door het installeren van deze powerpointviewer kan je alle presentaties afspelen die gemaakt zijn met powerpoint.

Als je dan klikt op de powerpointpresentatie speelt die direct af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.