Ga naar inhoud

Tv gebruiken als tweed scherm


reddevel

Aanbevolen berichten

Ik heb de tv (Samsung LCD) aangesloten op mijn pc (Acer Aspire M7720) met een HDMI-kabel als ik een film afspeel in mediaplayer dan heb ik wel beeld maar geen klank, als ik de geluidstest doe om mijn pc bij de geluidsinstellingen dan hoor ik die klanken wel op tv. In de instelling van het geluid zie daar dat deze alle drie zijn ingeschakeld maar dat ik enkel bij de luidsprekers de groene balkjes van het geluid oplicht. Als ik dan verder ga en op configuren klik en de geluidstest doe dan hoor ik het geluid wel op de TV en licht het balkje achter "Apparaat voor degitale uitvoer (HDMI)" wel helemaal groen op zowel links als rechts. Moet hier misschien iets aan de instellingen veranderd worden?

geluidsinstellingenhdmi.jpg

Mijn besturingssysteem is Vista Home Premium 64 bit en grafische kaart ATI Radeon HD 4650, wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen. Nog even ter aanvulling als ik de optie "Realtek HDMI output" aanvink als standaard dan lichten de groene balkjes wel op maar hoor ik nog steeds geen geluid op de TV

aangepast door reddevel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank clarkie ik had dit al geprobeerd maar heel waarschijnlijk niet lang genoeg gewacht om de instelling te laten doorgaan maar het werkt inderdaad. Ik heb nog een vraagje hierover hoe kan je nu bij Vista instellen dat je de TV gebruikt als tweede scherm en niet als schermuitbreiding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel hartelijk bedankt was heel nuttige informatie, nog een vraagje is het normaal dat de nummering van de schermen zelf veranderd. Hiermee bedoel ik dat eerst bij indentificeren mijn pc scherm nummer 1 is en TV nummer 2 was en dit is omgesprongen naar TV nummer 1 en pc-scherm nummer 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.