Ga naar inhoud

drivers


hel22

Aanbevolen berichten

http://speccy.piriform.com/results/wgrBlsWPHpqx0VsJ5QdZmlo

Ik zet ze er nog eens op want ik heb nu 1 van de graphic drivers geinstalleerd avn de HP site (kan wel zijn dat het hetzelfde is dat ik op mijn HD had)

Bij graphic drivers staan er 2 op, de eerste krijg ik een foutmelding en de tweede heb ik net geinstalleerd.

Alles ok nu?

EDIT: en ja, ik zie ze staan.

aangepast door hel22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens een screenshot posten van je Apparaatbeheer met de tab Beeldschermadapters geopend?

Speccy geeft 1 adapter weer namelijk die van NVidia wat volgens mij ook de bedoeling is maar toch graag even die afbeelding van je Apparaatbeheer.

Staan er verder nog meldingen met een geel Uitroepteken voor in je Apparaatbeheer?

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen flauw idee hoe men een screenshot neemt :-) zou je dat stap voor stap willen uitleggen.

Het knipprogramma vind jij op jouw pc terug als snipping tool (klik er op), kijk naar het filmpje als verduidelijking.

Hier (klik er op)vind je hoe je naar je apparaatbeheer (device manager) gaat...eens je in je apparaatbeheer bent klik je op het plus-teken voor Display adapters...wanneer dat is gebeurd kan je aan de slag met je snipping tool...eens de afbeelding is gemaakt, kan je die hier op het forum plaatsen (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.