Ga naar inhoud

soms blauw scherm , vista sp2 64 bit IRQL NOT LESS OR EQUAL en APC INDEX MISMATCH


mooscher

Aanbevolen berichten

dit zijn de crash dumps van mijn blauwe schermen die ik gehad heb.

alleen bij het opstarten van mijn pc , dan heb ik die blauwe schermen, zoals je ziet , zeer weining maar toch heb ik ze. ik schakel iedere dag mijn pc aan en s avonds uit.

iemand die wat kennis heeft op dat gebied aub? iemand die dit herkend? danku zeer.

http://img690.imageshack.us/img690/5062/bsodrandom.jpg

als je op de link klikt dan zie je de foto klein , je moet nog eens op de foto klikken dan ze je ze groot en leesbaar.

post-27783-1417704590,7056_thumb.jpg

aangepast door mooscher
foto info
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een virus , waarbij ik mij hd geformateerd heb en vista geherinstaleerd , na 5 of 10 keer heropstarten om de updates van vista te doen , toen had ik het eerst , waarbij ik kies windows opstarten met de laatst bekende configuratie , waarbij het probleem opgelost is voor de ongeveer volgende 30 keer heropstarten. de eerste keer was de IRQL de andere zijn apc index match. dit moet toch een herkent probleem zijn denk ik. ik vind een hotfix op microsoft website , maar ze zeggen dat die al in de updates zit , maar ze spreken niet over die IRQL. IRQL 0x0000000a en APC 0x00000001 bug code . ntoskrnl.exe driver , IRQL adress fout ntoskrnl.exe+55410 en APC adress fout ntoskrnl.exe+5a490.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alls windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie dc/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Geef het overzicht van de resultaten in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.