Ga naar inhoud

3 beeldschermen.


Broekmanium

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb hier een oudere PC staan met een Ati Radeon HD 5750 (van sapphire) < klik. Het moet mogelijk zijn om hier drie beeldschermen op aan te sluiten maar helaas wilt het allemaal niet echt meewerken. Ik heb één aansluiting op de displayport, HDMI en een van de DVI poorten. Ik heb ook andere combinaties geprobeerd maar tevergeefs. Heeft iemand misschien een idee hoe dit op te lossen valt of dat het überhaupt wel mogelijk is? Bij voorbaat dank.

PS.

- Monitor 1 is een 27 inch scherm aangesloten met een dvi-displayport kabel

- Monitor 2 is een Samsung TV aangesloten met een HDMI kabel

- Monitor 3 is een oudere VGA monitor aangesloten (met een adapter) op één van de twee DVI poorten.

- Windows 7 - 64 bits

Groeten,

S.Broekman

Citaat: 'The card has two DVI outputs, plus HDMI and DisplayPort; as with the HD 5800 cards, you can use three of these outputs concurrently.'

aangepast door Broekmanium
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat snap ik allemaal wel en het werkt ook perfect met twee beeldschermen. Alleen de derde wilt hij niet meenemen als ik deze probeer uit te breiden. Ik heb zelf al behoorlijk wat geprobeerd voordat ik hierheen kwam. Het probleem is dat het ZOU moeten werken maar dat wilt hij blijkbaar niet.

PS. ik zit zelf in de computer branche dus ben er niet echt stom mee, die link is kind off de basis van de basis van de basis :D. Ik heb al veel positieve dingen gezien op het PC helpforum dus ik dacht, misschien kunnen ze me helpen met dit kleine probleempje xD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je om te beginnen even onderstaande willen uitvoeren.;-)

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.