Ga naar inhoud

Webcam doet erg vreemd!


xJanine

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had al paar dagen problemen met me oude webcam kwaliteit ging achteruit, en nu heb ik dus even een ander

uit doos gehaald nog nooit gebruikt. ik heb hem installeert en aangesloten eerst dacht ik echt hij doet het. Tot

ik op youtube ging en bij msn geen geluidje hoorde van berichten, microfoon.

Alleen als ik geluid uit doen heb ik beeld bij iemand op msn , en als ik geluid aan doe dan werkt

de webcam niet en microfoon niet.:hmmmm:

Logitech-QuickCam-Connect.jpg

Ik ben altijd gewend dat ik alles op mijn koptelefoon kan horen: dus youtube en gelijk webcam en dan kan praten met iemand. maar is dat misschien anders bij deze webcam?

En ik krijg ook een melding met usb gaten ding ofzoiets, maar ik weet niet of dat aan dit ligt

ik zou het graag wilen horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen zegen: quickcam version 10.5.1 logitech ( daar heb ik CD van)

Arcsoft collage creator video imperssion (heb ik er ook bij)

hp photosmrt essential 1.9

Dit zat bij de verpakking.

de webcam zelf doet het wel hoor maar ik kan gewoon niet muziek aan doen en webcam, ik moet dan eerst me instellingen veranderen. anders doet de webcam het niet of het geluid kan dan niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de doos nog van de webcam?

Daar staat op over welk model dat het gaat.

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.