Ga naar inhoud

Processor aankoop


s_kaiba

Aanbevolen berichten

ja ze scoren idd theoretisch beter, maar ik heb een betere ervaring met AMD... simpel ik heb met ne maat onze snelheden vergeleken... (alle twee 2.6Ghz met alle 2 1Gig Ram) voor testprogs zoals super pi en dergelijk scoorde de intel beter, maar wanneer we een video gingen converteren, was ik in een uur klaar, de intel in 2.

Natuurlijk gaan alle "intellers" niet akkoord gaan hiermee, maar ik geloof wat ik zie en zelf ervaar. Cijfertjes van een benchmark, das allemaal wel goed voor een idee te geven, maar persoonlijk testen lijft het beste. vind ik

Dus Ik zou gaan voor de AMD.

en @ smartplaya tis swuis met een "S"... niet met een Z... lol

Greetz swuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Over het algemeen scoort intel core 2 duo reeks veel beter dan de amd athlon 64 x2 reeks, en is ook veel beter te verkrijgen.

Heb jij misschien een bron daarvan ? :D

Hier vind je de benches van de c2d, ik heb er al veel gezien van c2d in vergelijking met x2 maar ik vond er geen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

yannick Bedankt om de tietel te vranderen, en iedereen ook voor alle reakties , maar word er wel niet makkelijker op.

Ik heb ier de verschillende meningen zitten lezen en zo te zien zouden ze beiden zekers niet slecht moeten zijn.

Zal deze week wel een keuze moeten maken, want ga hem zaterdag bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn idd heel wat verschillende meningen alvast hier en dat zal zeker wel zo blijven.

bij de ene benchmark zal de core2dueo beter zijn dan amd en bij andere net omgekeerd.

deze kan je testen hier: http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=433&model2=465&chart=167

type is wel niet exact hetzelfde zoals eerder gepost waar ik denk dat toch benaderend is

ik zou het zelf niet weten wat ik zou kopen persoonlijk, het lijken mij 2 sterke computers alvast, beide hebben z'n voor en nadelen

als het 2 aanbiedingen zouden zijn in dezelfde winkel kan je eens de mening vragen aan de verkoper alvast ook

mssh heeft er nog iemand vergelijkende resultaten?

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Intel Core 2 duo E6400.

-2 gb ddr II ram

-5.1 seround geluid

-NVIDIA Geforce 7600GS - 256 MB VGA

-TV en Radiokaart

-DVDRW 16 speed

-300 gb sata 7200

en de andere

-AMD Athlon 64 X2 5200+

-1 gb ddr II ram

-DVDRW 16 speed

-250 gb sata2 7200

-audiocodec 7.1 geluidskanalen

-NVIDIA Geforce 6600 PCI - 512MB VGA

IK denk dat dit de meeste belangrijke delen zijn, ik dank jullie alvast voor de vele reakties.

ja ik mis toch nog wat gegevens.

kijk die 1 gb ddr II ram kan je er zo bij prikken.

verder is amd voor mij toch de beste.

en de GF 6600 heeft 512mb. (als er een mogelijk is voor een ATI Radeon zou ik daar voor kiezen)

de amd heeft ook 250 gb sata2

ik ben dan ook van mening dat je er zo niet echt uitkomt.

je moet echt aangeven wat er mee gedaan wordt en verder zijn er toch echt wel verschillen.

ik denk ook dat een persoonlijke keuze vaak meeteld.

met groeten van de opa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.