Ga naar inhoud

grafische kaart - asus ah350 en nvidia quadro nvs400


jonesX

Aanbevolen berichten

Ben je zeker van deze gegevens "asus ah350" want ik vind daar dus echt niets van terug helaas!!!!:hmmmm:

Die nVidia zou van HP afkomstig zijn volgens dat wat ik erover vind.(vermoedelijk onboard)

Zou je eens twee foto's kunnen maken,1 van je Asus kaart en 1 van de binnenzijde van de pc en dan vooral de omgeving waar de expantie sloten zitten?

Voeg deze toe als bijlage in je volgende bericht.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk wel dat er een in zit want er staat bij expansion slots :[TABLE=width: 720]

[TR]

[TD=class: bodycopy, width: 150]AGP 8x Pro 50 (50w)[/TD]

[TD=class: bodycopy, width: 420]1, up to 1 depending on model

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

en nu heb ik eig een ander vraag weet niet of je me daarmeekunt helpen je zou je bios normaal kunnen veranderen van cl2 geheugen naar cl3 maar ik zou nit weten hoe, als je geen antwoord weet geen probleem :) ik ben al heel blij dat je me hebt kunnen helpen met de grafische kaart thx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je het hebt over je Intern geheugen!!

Nu CL2 is sneller dan CL3 dus ik begrijp niet goed waarom je dit zou willen doen.:hmmmm:

CL betekent CAS Latency (CAS staat voor "Column Access Strobe"),wat dus de hoeveelheid tijd betreft die nodig is om data te ontvangen.

CL2 heeft dus twee klok cyclussen nodig om een eerste stukje data te ontvangen en CL3 heeft er dus drie nodig.

CL2 is dus in theorie sneller dan CL3.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.