Ga naar inhoud

Windows 7 corrupt?


spookie2005

Aanbevolen berichten

Ik ben hem aan het testen met de virusscanner te laten lopen en nu heeft hij waarschijnlijk ong 75 graden...! (Ondertussen 67,dus da's ok zeker?)

http://speccy.piriform.com/results/dQjvdMUQb563nWmwzzRL6dd

Maar dan wordt hij ook echt belast (systeembelasting to 95%) Voor de rest is die in ieder geval al voorbij het kritiek scanning punt geraakt van mijn antivirus:Eerst scant hij op rootkits en dan op virussen.2 Minuten na hij begon te scannen op virussen viel hij altijd uit,nu is hij er blijkbaar voorbij geraakt...

---------- Post toegevoegd om 22:35 ---------- Vorige post was om 22:33 ----------

Misschien toch eens kijken naar de koelpasta of dergelijks?Neem een gemiddle van 70° is dan ongetwijfeld toch ook veel?

---------- Post toegevoegd om 22:37 ---------- Vorige post was om 22:35 ----------

O,er was veel stof in de voeding langs de binnenkant van de computerkast,nog nooit gezien,blijkbaar moet ik het al een tijd vergeten zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best inderdaad de koelpasta eens vervangen want dat is toch nog steeds aan de hoge kant.;-)

Net even bij mij gekeken en ik kom tijdens een virusscan niet boven de 40°c maar dat is dan ook wel met een aftermarket koeler en in een Antec 1200 case.

Ook de voeding kan voor een uitval zorgen uiteraard als deze te warm word dus best ook daar zorg voor dragen.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.