Ga naar inhoud

Verwijderde map


Leike

Aanbevolen berichten

Hallo met een beetje verstrooid te zijn heb ik een map (mails)verwijderd uit outlook express onderverdeeld in concepten.Natuurlijk nergens meer terug te vinden en met belangrijke info .Kan ik dit nog terug vinden?Groetjes Leike

Aja computer draait op windows xp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook niet meer in de prullenbak zeker?

ik raad u anders eens aan om een programma uit onze download zone te gebruiken die verloren data terug haalt.

recover my files of een dergelijk programma.

let wel op dat het programma niet op de zelfde schijf mag worden geinstalleerd en dat u tussendoor niets gaat verplaatsen of gaat toevoegen op de harde schijf, dit kan tot onomkeerbare dataverlies lijden.

(het installeren van het programma kunt u bijvoorbeeld op een mp3 speler of een usb stick doen)

let ook op dat niet alle programma's even goed werk verichten en ook niet altijd gratis zijn (ze zijn vaak wel gratis maar ze kunnen dan niets recoveren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ze enkel uit OE verwijderd hebt, zou ze nog moeten te vinden zijn. Doe eens een zoekactie met volgende zoekopdracht *?*.dbx of *?*.bak. Voor deze extensies zal je dan de naam van je map moeten terugvinden bvb. Concepten.dbx of Concepten.bak. En anders komt de suggestie van Yannick als volgende mogelijkheid aan bod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.