Ga naar inhoud

Outlook 2007 op Windows 7 print kleine letters


Thomas_zwolle

Aanbevolen berichten

Bij mij is het te vinden via het tabblad pagina-instelling.

Daar moet ik in het venster pagina-indeling klikken op Afdrukken op schaal, dan pas komt schaling te voorschijn waar ik het percentage kan instellen.

Het is zoals Kurtt doorgaf bij elke printer ietsjes anders.

Maar wat ik raar vindt is dat je eerste pagina goed afdrukt, dan de tweede niet meer.

Welk soort doc druk je af?

Een bijlage in een e-mail of de volledige mail zelf?

post-23245-1417704635,7865_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voer de tip uit bericht 11 uit en beantwoord de vraagjes. Is er ook nergens een optie "Scale to fit" in outlook 2007 die je moet aanvinken?

Ik merk ook in je vorige berichten dat SP1 niet geïnstalleerd is van Windows 7. Staat automatische updates aan in Windows 7?

Het klein printen kan namelijk een fout zijn van Outlook zelf, en daar is misschien een hotfix voor uit gekomen.

Ik zou hetvolgende proberen: (nadat je bericht 11 hebt uitgevoerd)

- Klik onderaan op het startmenu

- typ windows update en druk op enter

- aan de linkerkant klik je op "Naar updates zoeken" en laat hem zoeken. Installeer daarna de gevonden updates!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de XPS document viewer als standaard printer in te stellen. Dit is een feature die door Office mee geinstalleerd wordt. Wanneer de XPS als standaard printer ingesteld is, probeert u diezelfde afdruk met de XPS viewer te maken. In plaats van te printen wordt een "virtuele" afdruk opgeslagen. U kunt deze afdruk op uw bureaublad opslaan en daarna controleren door de betreffende afdruk te openen. Wanneer deze wel correct wordt weergegeven, wordt de print opdracht wel goed door Office verwerkt en doorgestuurd. In dat geval zal de oorzaak van het probleem wel eens heel goed in de printer drivers te vinden kunnen zijn. Het verwijderen en opnieuw installeren van de meest recente printer drivers kan het probleem mogelijk verhelpen. Met meest recente printer drivers wordt dan de meest recente versie vanaf de website van uw printer fabrikant bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer de tip uit bericht 11 uit en beantwoord de vraagjes. Is er ook nergens een optie "Scale to fit" in outlook 2007 die je moet aanvinken?

Ik merk ook in je vorige berichten dat SP1 niet geïnstalleerd is van Windows 7. Staat automatische updates aan in Windows 7?

Het klein printen kan namelijk een fout zijn van Outlook zelf, en daar is misschien een hotfix voor uit gekomen.

Ik zou hetvolgende proberen: (nadat je bericht 11 hebt uitgevoerd)

- Klik onderaan op het startmenu

- typ windows update en druk op enter

- aan de linkerkant klik je op "Naar updates zoeken" en laat hem zoeken. Installeer daarna de gevonden updates!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Alle updates zijn uitgevoerd, t/m service pack 3

HEt gekke is dat hij de eerste pagina goed afdrukt, daarna heel klein wordt. Het kan niet aan de printer liggen, want bij andere printers doet die hetzelfde./

---------- Post toegevoegd om 16:18 ---------- Vorige post was om 16:17 ----------

Probeer de XPS document viewer als standaard printer in te stellen. Dit is een feature die door Office mee geinstalleerd wordt. Wanneer de XPS als standaard printer ingesteld is, probeert u diezelfde afdruk met de XPS viewer te maken. In plaats van te printen wordt een "virtuele" afdruk opgeslagen. U kunt deze afdruk op uw bureaublad opslaan en daarna controleren door de betreffende afdruk te openen. Wanneer deze wel correct wordt weergegeven, wordt de print opdracht wel goed door Office verwerkt en doorgestuurd. In dat geval zal de oorzaak van het probleem wel eens heel goed in de printer drivers te vinden kunnen zijn. Het verwijderen en opnieuw installeren van de meest recente printer drivers kan het probleem mogelijk verhelpen. Met meest recente printer drivers wordt dan de meest recente versie vanaf de website van uw printer fabrikant bedoeld.

Dit hadden we meteen al gedaan, echter geeft die daar ook kleine letters weer.

---------- Post toegevoegd om 16:22 ---------- Vorige post was om 16:18 ----------

Nog niet opgelost.

Het vreemde is dat de eerste pagina goed gaat, daarna opvolgende niet goed.

Ook is het zo, dat wij de lettertype groter hebben gezet, en de van:. Verzonden: Aan:, Onderwerp: wel groot worden weergegeven, daaronder komt de mail te staan, bij ons dan de orders. Die worden klein weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.