Ga naar inhoud

PC naar TV via HDMI


ricardo425

Aanbevolen berichten

Dag beste vrienden,

Wanneer ik mijn pc wil aansluiten op mijn TV ( LG 32 LH3000) Krijg ik alleen het bureaublad te zien zonder snelkoppelingen. Eerder was dit wel het geval en had ik daar geen problemen mee. Wat kan hier de oorzaak van zijn, heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet meer in orde.

Dank voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je daarmee, Promind?

In elk geval deed ik het voorheen op deze manier: Ik sluit de HDMI kabel van pc naar TV aan. Met de afstandsbediening van de tv drukte ik op "input" en dan selecteerde ik HDMI3 (omdat die steeds daar ingeplugd was. Dan kreeg ik mijn TV als mijn pc-scherm en kon ik alles doen alsof ik gewoon werkte met de pc. En dat gaat in geen geval nu.

Ook heb ik al mijn pc-scherm uitgeschakeld en zo via HDMI verbinding gemaakt met de TV en niks. Gewoon de achtergrond van de pc (foto van ons huisdier PRUTS) maar geen snelkoppelingen die ik wel zie op het pc scherm.

Hopelijk jullie hiermee een beetje wijzer gemaakt te hebben aangaande dit probleem.

Bedankt zeker voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de TV als "clone" of "extented desktop" ?

Als je meerdere schermen gebruikt moet je eens op je PC naar start -> configuratiescherm-> beeldscherm gaan.

Daar klik je op beeldscherminstellingen wijzigen.

Je zou er twee schermen moeten aantreffen, je PC scherm en je TV.

Indien niet klik je nog op detecteren.

Selecteer een van de volgende opties in de vervolgkeuzelijst Meerdere schermen:

  • Deze beeldschermen dupliceren : op beide beeldschermen het volledige bureaublad weergeven.
  • Deze beeldschermen uitbreiden : het bureaublad uitspreiden over de twee beeldschermen.
  • Het bureaublad alleen weergeven op 1 : alleen beeldscherm 1 wordt gebruikt; beeldscherm 2 blijft leeg.
  • Het bureaublad alleen weergeven op 2 : alleen beeldscherm 2 wordt gebruikt; beeldscherm 1 blijft leeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.