Ga naar inhoud

monitor uitbreiden naar LCD


fiestaboyke

Aanbevolen berichten

Ik probeer al enkele uren tevergeefs mijn pc scherm aan mijn tv te koppelen dmv HDMI. De lcd tv is aangesloten op mijn graka (Ati Radeon HD 2700 pro) dmv HDMI dus. MAar als ik naar het Console center van catalyst ga dan vindt hij op geen enkele manier mijn tv. Wat doe ik verkeerd? De drivers zijn up to date want heb ik dmv apparaatbeheer, stuurprogramma bijwerken gedaan en zei dat het ok was. Wat kan ik eventueel nog doen om het te laten werken?

Win 7, 32bits

Ati Radeon HD 2700 pro

Novita lcd scherm (pc)

JVC lcd (TV)

Ik hoop het hier te vinden.

Mvg Tommy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je zet in bericht 1 neer dat je het pc scherm aan je tv wil koppelen, bedoel je de PC aan je TV koppelen?

Klik eens op de knop detecteren, vindt de PC het TV scherm?

Als het niet helpt geef dan ook het volledige model en modelnummer door van je TV.

Indien een merk PC, geef dan ook het merk, model en modelnummer door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil op beide schermen beeld hebben, zowel op het pc beeld, als op de tv dus .... Hij is aangesloten dmv HDMI kabel.

Beeldscherm van de pc is op de graka aangesloten door vga aansluiting en de lcd tv dmv hdmi.

m'n tv is een jvc LT40S70SU

PS. Beeld detecteren doet niets .... dan flikkerd m'n pc scherm even ja, die is gedetecteerd, maar de lcd tv niet ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.