Ga naar inhoud

monitor uitbreiden naar LCD


fiestaboyke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik begin te vrezen dat je een HDCP probleem hebt.

In twee woorden HDCP is een beveiligingssysteem dat werd ingevoerd om het kopieëren van HD kwaliteit materiaal tegen te gaan. Het is een hardware gebaseerd encryptie systeem dat vereist dat alle componenten in een opstelling aan de norm voldoen.

Voor zover ik kan zien zou zowel je grafische kaart als je TV HDCP moeten ondersteunen, van de kabel weet ik het niet.

Het probleem met HDCP is dat het erg complex is en dat het oplossen van problemen ermee soms bijna onmogelijk blijkt.

Als je meer info hierover wil kan je hier (klikken) wat informatie vinden, maar of het je probleem oplost is twijfelachtig.

Een alternatief dat misschien je probleem (gedeeltelijk) kan oplossen is een analoge koppeling maken met je TV, eventueel via een HDMI naar analoog conversie. Je gaat kwaliteitsverlies ondervinden maar met een beetje geluk valt dat nogal mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb maar een nieuwe kaart gaan halen, was het een beetje beu, zoveel gedoe om iets dat eigenlijk simpel moet gaan ... De resolutie van mijn pc scherm is er precies wel wat mee achteruit gegaan maar maakt niet uit, nu heb ik beeld op m'n tv en dat was de bedoeling. Ik heb een ASUS GT520 Silent gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, blijkbaar toch nog niet opgelost :thumpdown: Als ik de tv mee aansluit op de kaart dan gaat de resolutie van m'n scherm naar 1024x720 (dacht ik) en kan ik mijn spelletje niet spelen omdat de resolutie te laag is... Ook heb ik opgemerkt dat als de 2 schermen aangesloten zijn dat ie dan de tv als hoofdscherm kiest ... ik kan dan wel alles op 2 beelden zien wat er gebeurt maar ik kan niet instellen wat beeldscherm 1 en beeldscherm 2 is ... Hoe komt dit nu weer???? ik MOET op mijn pc scherm 1440x900 hebben om mijn spel te kunnen spelen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.