Ga naar inhoud

Optimale resolutie staat niet in lijst


koalaM

Aanbevolen berichten

Hoogstwaarschijnlijk zit er bij je PC geen installatieschijf van Windows.

Kijk het eens goed na.

Een recoverydisk is geen Windows installatie- cd.

In bericht 1 geef je door dat je Windows opnieuw geïnstalleerd hebt, bedoel je terug naar fabrieksinstellingen gezet.

Of heb je met een Windows 7 installatieschijf een volledig zuivere instal gedaan?

En dan zelf ook nog al de andere software geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee niet terug naar de fabrieksinstellingen gezet, die functie werkte niet meer op de pc.

Ja ik heb een zuivere installatie gedaan van Windows 7, dat was nog m'n enige mogelijkheid. Toen had ik dus enkel windows 7, zonder drivers en zonder de vooraf geinstalleerde software. Internet werkte niet en dan heb ik de driver geinstalleerd vanop de application & support disc.

Nog even zeggen dat ik vandaag de Terratec H5 (tv) heb geinstalleerd maar die werkt uiteraard ook niet omdat de juiste driver van de grafische kaart niet is geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die zat erbij, dit staat erop: "Windows 7 home premium. The software included on this recovery disc was preinstalled on your hard drive at the factory and may only be used for backup"

Ja de D partitie staat er nog op: daar heb ik voorlopig de pc back up van de huidige installatie op gezet.

Ja die heb ik: daar staat op: "bundle software, not for resale".

Ik geef mss wat teveel info maar beter teveel dan te weinig he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die zat erbij, dit staat erop: "Windows 7 home premium. The software included on this recovery disc was preinstalled on your hard drive at the factory and may only be used for backup"

Het gaat dus niet om een Windows 7 installatie dvd van Microsoft want er staat recovery disc, zo ziet die Windows 7 dvd eruit:

post-23245-1417704667,2255_thumb.jpg

Dan blijft de vraag waarmee heb je de installatie uitgevoerd? :hmmmm:

Wat wel mogelijk is met die recovery disk die jij hebt is bericht 9 uitvoeren, dus terug zetten naar fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het uitgevoerd, ik heb alle mogelijkheden geprobeerd maar niks helpt. Ik krijg altijd een zwart scherm na het windows starten blad. Ik heb nu terug windows 7 zonder drivers geinstalleerd, dan de drivers geinstalleerd die geen conflicten geven maar verder zie ik geen oplossing meer. Ik kan hem natuurlijk terug naar Medion sturen en vragen om de fabrieksinstellingen te herstellen maar valt dit onder de garantie ? En zoniet hoeveel zou dat kosten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bericht 25 en 27 uitgevoerd hebt dan zou je hem reeds terug naar fabrieksinstellingen gezet hebben.

Daarvoor hoef je de PC niet terug naar Medion te sturen.

Ook geef je geen antwoord op de vraag in bericht 25 over de installatie cd, in je laatste bericht zeg je weer dat je Windows 7 geïnstalleerd hebt zonder drivers?

Gaat het over een legale installatie cd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet wel een legale cd zijn want hij zat bij de Medion pc.

Het probleem van bericht 25 en 27 is dat er gewoon geen keuzemenu op de windows 7 cd staat. Hij begint gewoon windows te installeren en that's it.

Er moet gewoon ergens een conflict zitten denk ik. Ik heb een rapport laten maken door catalyst installeer manager, ik zal het je even PMen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.