Ga naar inhoud

vhs naar pc


flaffie

Aanbevolen berichten

Ik heb de video maar weer op tv aangesloten. De video speelt af op tv maar in mijn software krijg ik tv1 te zien (en die neemt het programma dan ook op), bovendien is het beeld verre van zuiver en ook nog eens zwart-wit, het geluid is ok.

Dus ik ben al iets verder geraakt. Iemand een idee hoe ik de video ook in mijn software te zien krijg en hoe ik dan beter beeld zou kunnen krijgen?

---------- Post toegevoegd om 11:39 ---------- Vorige post was om 11:29 ----------

Ik leer bij :-), heb hier ergens nog een composiet kabel gevonden, ingeplugd en meteen beter beeld en kleur :top:

Ik las nochtans dat s-video beter zou moeten zijn dan composiet.

Dus nog één vraagje. Waarom verschijnt de video op mijn tv en niet in mijn software, daar krijg ik tv1 te zien.

Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen dan zou ik echt heel happy zijn. Zit nu al dagen te klooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet ernaar uit dat het zal LUKKEN :top:

Ik las ergens dat de meeste video-recorders met twee scartaansluitingen slechts één aansluiting hebben die een signaal naar buiten stuurt. Ik heb die dus verwisseld en het lukt, het lukt gewoon. Kun je dat geloven?

Dank voor de tips maar deze kluns verdient toch applaus voor het grotendeels zelf uitdokteren :eviltongue:

O ja, ik las ook dat de meeste video-recorders geen s-video uitsturen dus mijn tip aan anderen is:

probeer composietverbindingen en probeer de verschillende scartaansluitingen op vhs als die er meerdere heeft.

greetz

---------- Post toegevoegd om 12:18 ---------- Vorige post was om 12:17 ----------

Damned Clarkie, ik lees je nu net. Je was me voor met het verwisselen van die scartaansluitingen.

Maar erg bedankt voor het meezoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat het verwisselen van de scartaansluiting ook kan helpen.

Bovenstaande kwam ook nog uit bericht 12. ;-)

maar inderdaad een applaus mag wel. :congrats::congrats::D

En bedankt om de oplossingen te vermelden, kan altijd handig zijn voor andere leden. :top:

Als je over dit probleem verder geen vragen hebt mag je het topic afsluiten door op de knop markeer als opgelost te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.