Ga naar inhoud

Driver voor USB-poorten HP Compaq dc 7700 smal form factory


Kemg

Aanbevolen berichten

Euh heel bizar, ofwel kijk ik er over.. ofwel staat de videokaart niet in de lijst.

Wat er ook staat is dat er geen geluidskaart gedetecteerd is.. Terwijl er onder Ubuntu nog muziek werd afgespeeld. Ik heb dit getest en ik kan dus ook geen muziek afspelen.

Ik ben wel bezig alles te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goed nieuws, mijn usb-poorten gaan terug!

Ik kon wel de driver van bluetooth niet installeren, blijkbaar was dat niet verbonden.

Geluid gaat ook nog steeds niet, en er staan nog steeds gele vraagtekens bij:

- Ethernet controler

- PCI controler

- Video controler

- PCI apparaat

Weet je ook oplossingen voor deze problemen?

Maar toch al bedankt voor de USB-poorten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, heb ik allemaal gedaan.

Maar voor de audio gaf hij eerst een foutmelding dat het niet ging, nar herstart en nog eens installatie zei hij dat de installatie voltooid was. Audio gaat echter nog steeds niet.

Tijdens installatie zegt hij: het installatieprogramma kan geen compatible drivers vinden. Dus dit is zowiezo niet geïnstalleerd.

Laatste driver die je me doorstuurde is wel goed gelukt, maar geen verschil gemerkt.

EDIT: Speccy zegt dat hij nog altijd geen geluidskaart kan detecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, dit gaat niet. Mijn USB-poorten gaan dan wel, maar mijn internetconnectie gaat nog steeds niet.

---------- Post toegevoegd om 18:47 ---------- Vorige post was om 18:37 ----------

Neen, dit gaat niet. Mijn USB-poorten gaan dan wel, maar mijn internetconnectie gaat nog steeds niet.

Ik ben echt 100% zeker dat de software manager geïnstalleerd is, hij heeft zelfs een melding gegeven dat dit gebeurd is, laar ik kan hem nergens terugvinden. En zo een leek ben ik nu ook weer niet.. normaal..;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkelijk geen map te zien in alle programma's.. En het enige wat ik via de zoekfunctie vind voor softwaremanager is een PDf-bestandje, maar dit lijkt me niet relevant.. Ik kan het wel niet openen, moet eerst nog PDF installeren.

Ik probeer de driver meteen, zal dan ook pdf al installeren en er eens naar kijken wat er op staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.