Ga naar inhoud

Wi-fi met router


Sofie_Snoopy

Aanbevolen berichten

Hey allemaal;

wij hebben thuis een D-Link Wireless ADSL Router (DSL-2740B) , zeer tevreden over want er werken probleemloos twee laptops mee, maar ik dacht dat het ook mogelijk zou moeten zijn met bv een gsm of iPod de wi-fi te gebruiken. Dit lukt me echter niet, weet iemand of het effectief mogelijk is en waarom dat dan niet lukt?

Alvast bedankt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de gsm ligt het niet hoor, die heeft wel degelijk wifi ondersteuning en op gratis netwerken in bv restaurants werkt die dus het ligt echt wel aan de router...

---------- Post toegevoegd om 19:59 ---------- Vorige post was om 19:57 ----------

Ik heb de router niet zelf geïnstalleerd dus weet er niet zo veel van ... ik denk dat het aan de beveiliging* ligt maar ik zou niet weten hoe deze aan te passen... Ik wil er ook liever niets aan mispeuteren want met die dingen heb je nogal gauw last heb ik al gemerkt...

* iPod vindt het netwerk, vraagt wachtwoord en meldt dan dat er geen verbinding kan worden gemaakt met het netwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat we met Belgacom zo veel problemen hadden en zij ons niet wilden helpen (problemen liggen volgens hen altijd aan de computer en nooit aan hen) hebben we alles door de technische dienst van de winkel waar we laptop en router kochten laten doen... Ik kan me geen document herinneren maar ik zal tegen morgen eens kijken of ik er alsnog iets van vind ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.