Ga naar inhoud

Zwart scherm met enkele bewegende muis


R0s3li3

Aanbevolen berichten

HELP!

Ik heb deze ochtend een systeemherstel gedaan.

Als ik nu mijn pc wil opstarten, start hij op, krijg ik het blauwe windowsscherm om mijn wachtwoord in te geven.

Dat verloopt allemaal prima, maar dan blijft mijn pc gewoon op een zwart scherm staan. Ik kan wel nog mijn muis zien en deze bewegen, maar dat is het dan ook!

Dringend hulp gevraagd!

Ik kan wel nog opstarten in veilige modus (zoals nu).

Maar ik weet niet hoe dit op te lossen!

Ik heb mijn pc dringend nodig voor schoolwerk! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht totdat je weer dat zwart scherm ziet en doe dan Ctrl-Alt-Del (dus die 3 toetsen tegelijk indrukken). Kies dan voor "Taakbeheer starten". Dan ga je naar de tab Processen. Zoek daar het proces explorer.exe. Rechtsklik erop en kies "Proces beëindingen". Kies Ja als wordt gevraagd of je zeker bent.

Druk daarna weer ctrl-Alt-Del. Kies "Taakbeheer starten". Ga naar het menu Bestand en kies Nieuwe taak... en typ explorer.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel het probleem met mijn vensterkleur is nu nog steeds niet opgelost...

rechstklik op het bureaublad en kies "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen..."

Klik dan onderaan op het tweede icoontje, Vensterkleur. Daar kan je een kleur kiezen voor je vensters en taakbalk. Is het dat dat je bedoelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar het probleem is dat ik niet meer kan kiezen welke kleur.

Vroeger kon ik dat wel, maar nu gaat het steeds automatisch op 'windows 7 basic' staan.

Zelfs als ik het op een aero-thema zet, als mijn pc afgaat of zo in slaapstand on ik start opnieuw op, dan is het steeds terug in 'windows 7 basic'-thema.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.