Ga naar inhoud

Aankoop Desktop.


Damage

Aanbevolen berichten

De i7 is volgens deze benchmark zeker de betere keuze

PassMark - AMD A8-3800 APU with Radeon HD Graphics - Price performance comparison

wat ook raar is bij de amd A8 is het gebruik van een nvidea kaart terwijl de A8 reeks eigenlijk bedoeld is om de inwendige gpu te boosten met een ati kaart uit de 6000 reeks

voor die prijs zou ik dus voor de intel gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic heropend, naar aanleiding van bijkomende vragen van Damage :

Hallo iedereen,

ik heb besloten een nieuwe pc te kopen :ACER M3970-208

1. maar nu wil ik graag weten ofdat dit een snelle pc is.

2. Kan ik er Zware spelletjes op draaien zoals gta IV en call of duty etc.

3. is het een goede keus?

Snel mogelijk terug antwoorden aub.

MVG Damage

Je kan dus ook een pc laten samenstellen, dan is het interessant dat je dit stappenplan invult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een systeem zoals die ACER M3970-207 ga je al helemaal geen games kunnen spelen. Er steekt wel een goede snelle cpu in, maar dat is ook alles. Het belangrijkste bij games is een goede grafische kaart en dat heeft die pc in de verste verte niet.

Wat betreft de hoeveelheid ramgeheugen. Bij de meeste hedendaagse games ga je weinig tot helemaal geen verschil merken als je 4gb/6gb of 8gb in je pc hebt steken. 4gb is momenteel de standaard om 90% van alle pc voor zowat 90% van alle taken meer dan vlot te lapen lopen. De hardeschijft grootte heeft evenmin (geen) invloed op prestaties tijdens het gamen.

Als je echt gaat voor een game pc. Dus een evenwichtige pc afgestemt voor maximale gaming performance en dit met een beperkt budget dan moet je ongeveer zo iets samenstellen: AMD FX 4100 gaming pc

Daarmee ga je wat betreft gaming veel verder mee komen en veel meer grafische prestaties uit halen dan met die acer m3970. Mocht je toch wat meer budget hebben dan zou ik persoonlijk voor deze gaan: Intel 2500K gaming pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar is deze beter om te gamen dan? ACER M3970-208, het is een 208 versie. geen 207

alvast bedankt.

---------- Post toegevoegd om 17:55 ---------- Vorige post was om 17:53 ----------

maar is deze beter om te gamen dan? ACER M3970-208, het is een 208 versie. geen 207

alvast bedankt.

Met een systeem zoals die ACER M3970-207 ga je al helemaal geen games kunnen spelen. Er steekt wel een goede snelle cpu in, maar dat is ook alles. Het belangrijkste bij games is een goede grafische kaart en dat heeft die pc in de verste verte niet.

Wat betreft de hoeveelheid ramgeheugen. Bij de meeste hedendaagse games ga je weinig tot helemaal geen verschil merken als je 4gb/6gb of 8gb in je pc hebt steken. 4gb is momenteel de standaard om 90% van alle pc voor zowat 90% van alle taken meer dan vlot te lapen lopen. De hardeschijft grootte heeft evenmin (geen) invloed op prestaties tijdens het gamen.

Als je echt gaat voor een game pc. Dus een evenwichtige pc afgestemt voor maximale gaming performance en dit met een beperkt budget dan moet je ongeveer zo iets samenstellen: AMD FX 4100 gaming pc

Daarmee ga je wat betreft gaming veel verder mee komen en veel meer grafische prestaties uit halen dan met die acer m3970. Mocht je toch wat meer budget hebben dan zou ik persoonlijk voor deze gaan: Intel 2500K gaming pc

maar is deze beter om te gamen dan? ACER M3970-208, het is een 208 versie. geen 207

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er hoe dan ook rekening mee dat kwaliteit en Acer niet echt samen gaan...:dong:

Voor het budget dat je voorziet kan je wel een prachtige desktop laten samenstellen, zie ook de tip in post 4 :

Je kan dus ook een pc laten samenstellen, dan is het interessant dat je dit stappenplan invult.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er hoe dan ook rekening mee dat kwaliteit en Acer niet echt samen gaan...:dong:

Voor het budget dat je voorziet kan je wel een prachtige desktop laten samenstellen, zie ook de tip in post 4 :

jawel, ik heb 7 jaar geleden een acer pc gekocht, en ik gebruik hem nog steeds, is snel maar heeft geen video kaart enz.

---------- Post toegevoegd om 18:45 ---------- Vorige post was om 18:44 ----------

Hou er hoe dan ook rekening mee dat kwaliteit en Acer niet echt samen gaan...:dong:

Voor het budget dat je voorziet kan je wel een prachtige desktop laten samenstellen, zie ook de tip in post 4 :

is 208 versie geschikt om te gamen ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.