Ga naar inhoud

mislukken van HP photosmart 7450 driver op windows 7 home premium te installeren


michel1960

Aanbevolen berichten

hoi ik heb hier een pc met windows 7 home premium en ik wil een printer HP photosmart 7450 installeren, maar het lukt me niet om de juiste driver te installeren,want windows 7 heeft een standaard driver voor hp 7400 series erop staan maar die wordt niet aanvaard omdat het een HP photosmart 7450 is en geen 7400, ook windows 7 update voor die printer loopt fout,wat is de oorzaak hiervan aub?

iemand een idee?:hmmmm:

post-25835-1417704676,8525_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit dus ook met mijn printen. Dat windows er zelf 1 opgooide die niet werkte. ik heb gewoon de driver gedownload via de site, en niet via windows update. heb je dat al geprobeert?

De Moderators enz zullen je verder helpen indien dat het probleem niet opgelost heeft. Ik wou het gewoon even posten :D omdat het bij mij wel zo werkte...

Software & Driver Downloads HP Photosmart 7450 Photo Printer - HP Customer Care (United States - English)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit dus ook met mijn printen. Dat windows er zelf 1 opgooide die niet werkte. ik heb gewoon de driver gedownload via de site, en niet via windows update. heb je dat al geprobeert?

De Moderators enz zullen je verder helpen indien dat het probleem niet opgelost heeft. Ik wou het gewoon even posten :D omdat het bij mij wel zo werkte...

Software & Driver Downloads HP Photosmart 7450 Photo Printer - HP Customer Care (United States - English)

ik kan die driver niet vinden, krijg altijd de link van windows update te zien :hmmmm:

:thumpdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor jouw printer en gebruik via Windows 7 is er geen download beschikbaar via HP zelf.

Windows 7 zou die zelf aan boord moeten hebben.

Lees en voer uit via deze link.

ik heb zelfs ook een windows probleem want als ik op printer toevoegen klik krijg ik een foutmelding te zien met " kan printer toevoegen niet openen. de lokale print spooler-service wordt niet uitgevoerd!

Tja wat nu,ik kan dus die photosmart niet meer gebruiken op windows 7?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de lokale print spooler-service wordt niet uitgevoerd!

Ga via start naar uitvoeren.

Typ daar sercives.msc

klik op OK.

In het venster "services" zoek je naar printer spooler.

Die moet gestart zijn en op automatisch staan.

De instelling kan je wijzigen links bovenaan als je op printer spooler hebt geklikt.

post-23245-1417704677,6696_thumb.png

post-23245-1417704677,6888_thumb.jpg

post-23245-1417704677,7152_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik ga dat is proberen .....

---------- Post toegevoegd om 19:03 ---------- Vorige post was om 18:56 ----------

Ga via start naar uitvoeren.

Typ daar sercives.msc

klik op OK.

In het venster "services" zoek je naar printer spooler.

Die moet gestart zijn en op automatisch staan.

De instelling kan je wijzigen links bovenaan als je op printer spooler hebt geklikt.

[ATTACH=CONFIG]15242[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15243[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15244[/ATTACH]

Clarkie het is inorde alles werkt terug normaal met jou advies .... erg bedankt maatje ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.