Ga naar inhoud

Laptop loopt regelmatig vast


AcquaInBocca

Aanbevolen berichten

Je moet in taakbeheer onderaan klikken op de knop processen van alle gebruikers weergeven.

Dan klik je boven de kolom met de processorbelasting op het woord processor (bij nou zichtbaar als P....) om de processen te sorteren volgens processorbelasting. Waarschijnlijk moet je 2 maal klikken om de "zware" processen bovenaan de lijst te krijgen.

Probeer dan een afbeelding te maken op het ogenblik dat de pc vastloopt.

---------- Post toegevoegd om 11:55 ---------- Vorige post was om 11:52 ----------

kweezie is het niet goed dat hij is met combofix doorscant,misschien is er toch iets dat de rest overziet?

Even wachten wat de nieuwe afbeeldigen van taakbeheer opleveren en dan zien we verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zal dat volgende keer doen. Ondertussen heb ik ook even Soluto uitgetest om mijn opstarttijd korter te maken. Een van de applicaties die ik uit de boot heb verwijderd, is wmp sharing. Nu blijkt dat het teruggekeerd is in mijn boot tussen de applicaties die niet uitgezet kunnen worden. Iemand een idee, hoe dit kan verholpen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb mijn laptop nog maar 2 maand dus het zou toch raar zijn dat de accu nu al defect is? Bovendien heeft de laptop 16 dagen lang zonder probleem gewerkt. Tot dit weekend waarin hij opnieuw vast liep. Dus ik denk niet dat het aan de accu ligt, maar ik zal het toch eens proberen.

Ik heb op internet gelezen dat een oplossing misschien het installeren van nieuwe drivers zou kunnen zijn. Is dit aan te raden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het stuk gaan van een accu staat geen leeftijd. Die kunnen na een week al stuk gaan.

Probeer het toch maar eens zonder accu en zie wat het resultaat is.

Nieuwe drivers installeren kan inderdaad helpen als je weet welke drivers het probleem veroorzaken.

We kunnen ook nog wat dieper graven naar "verstekelingen" die je systeem in de war kunnen sturen.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

  • Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:
    Klik hier
    Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.
  • Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.
  • ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.
    **Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.
  • Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Je krijgt de volgende melding te zien wanneer ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console succesvol heeft geïnstalleerd:

rc-auto-done.jpg

Klik op Ja om verder te gaan met het scannen naar malware.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Indien je problemen hebt bij het uitvoeren van ComboFix, gelieve dit te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.