Ga naar inhoud

update KB969615 blijft terugkomen


fschouw

Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds de melding dat er een nieuwe update beschikbaar is. Het blijkt dan KB969615 te zijn. Nadat ik genoemde update heb geinstalleerd blijft hij steeds terug komen.

In het configuratiescherm bij updates weergeven kom ik genoemde update NIET tegen maar ik krijg wel de melding "succesvol geinstalleerd".

Link naar reactie
Delen op andere sites

KB969615 zou te maken hebben met de Powerpoint 2003 Viewer. Als deze viewer bij Configuratiescherm/Software tussenstaat, mag je die daar verwijderen en opnieuw installeren :

Bewaar onderstaand bestand (Powerpoint 2003 Viewer):

http://download.cnet.com/3001-18483_4-10742147.html?spi=c5646b95f35b17bfdd93508fab2a67b0

Installeer dat bestand. Herstart de PC. Blijft de update dan nog steeds terugkomen?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bezig om powerPoint vieuwer via Revo uninstall te verwijderen toen ik een stroomstoring kreeg. Na het weer opstarten van de computer kreeg ik de melding: C 0000218 registerbestand fout. Kan systeemroot/System 32/Config/Softwre niet laden.

Hoe kan ik dat verhelpen??

Ik heb Windows XP, een OEM-versie.

KB969615 zou te maken hebben met de Powerpoint 2003 Viewer. Als deze viewer bij Configuratiescherm/Software tussenstaat, mag je die daar verwijderen en opnieuw installeren :

Bewaar onderstaand bestand (Powerpoint 2003 Viewer):

Thank you for downloading PowerPoint Viewer 2003 from CNET Download.com

Installeer dat bestand. Herstart de PC. Blijft de update dan nog steeds terugkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bezig om powerPoint vieuwer via Revo uninstall te verwijderen toen ik een stroomstoring kreeg. Na het weer opstarten van de computer kreeg ik de melding: C 0000218 registerbestand fout. Kan systeemroot/System 32/Config/Softwre niet laden.

Hoe kan ik dat verhelpen??

Ik heb Windows XP, een OEM-versie.

Deze vraag wordt behandeld in een aparte discussie.

Zie http://www.pc-helpforum.be/f167/registerbestand-fout-c0000218-39045/

We zullen hier even wachten tot het probleem met de registerfout in de andere discussie is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.