Ga naar inhoud

Pps


josjosee

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag Office 2007 op mijn laptop geïnstalleerd. Op mijn laptop ontvang ik mijn mails via TELENET. Iedere mail waarin een pps of ppsx bijlage zit opent zich nu 'geopend' en moet ik via 'diavoorstelling' opstarten.

Dezelfde bijlage opent zich op mijn vaste pc (met outlook) zoals altijd en de pps is dus onmiddellijk afgesloten (zonder dat aan de linkerzijde de dia's verschijnen).

Welke instellingen moet ik op mijn laptop wijzigen en waar bevinden zich deze??

Bedankt voor de eventuele oplossingen.:-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op de startknop en typ de locatie naar je powerpoint.exe bestand gevolgd door /regserver, dus als je bijvoorbeeld office 2010 hebt, is dat "c:\program files\microsoft office\office 12\powerpnt.exe" /regserver Vergeet de aanhalingstekens niet!!!!

Controleer ook of het bestand wel degelijk eindigt op pps of ppsx. ("extenties tonen" inschakelen in windows)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

U kan ook de Powerpoint Viewer voor 2007 installeren:

http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?familyid=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485&displaylang=nl

Bewaar daarna zo'n ontvangen pps bestand eens naar je bureaublad. Rechtsklik erop en kies "Openen met ..." voor "Powerpoint Viewer. (eventueel klik je op Bladeren... en navigeer je naar de plaats waar de Powerpoint Viewer is geinstalleerd). Daarna vinkje plaatsen bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen."

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het probleem niet. Ik kan via 'diavoorstelling" altijd mijn pps bekijken. Ik zou alleen willen dat de pps/ppsx gesloten blijft in mij Telenet ontvanger op mijn laptop. Voordien met Office 2003 was dat gewoon zo. Als ik dezelfde pps open in outlook op mijn vaste pc blijft die gewoon gesloten zoals ik hem ontvang maar bij Telenet als ontvanger is zo'n pps/ppsx nu 'ontsloten of geopend'.

Grt en bedankt al voor de moeite.:-);-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.