Ga naar inhoud

Java runtime error


sers

Aanbevolen berichten

We gaan nog één poging ondernemen om die O3-lijn aan te pakken. Ga via Start -> Uitvoeren -> typ regedit ... en dan kom je in het register. Loop dan volgende weg even af HKLM / Software / Microsoft / Internet Explorer / Toolbar ... indien aanwezig verwijder je daar volgende CLSID-nummer !{2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F}.

Laat dan CCleaner nog eens scannen, maar nu ook met het register. Dat doe je best zo : Start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Maak dan even voor jezelf een nieuw log met HijackThis en kijk dan even of die 03-lijn verwijderd is. Fataal is de aanwezigheid ervan niet, maar het zou mooi zijn indien we ze toch konden afvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

goede morgen:

1) Het CLSID nummer gevonden en gedelete

2) CCleaner laten schoonmaken en het register ook

3) Voor alle zekerheid nog even Eusing free registry cleaner gedraaid. Daar komen dan altijd weer nieuwe fouten uit (een stuk of 40)

4) alle programma's laten draaien tot dat ze zeiden dat er geen fouten meer gevonden waren

5) Hijacked gedraaid en .....het staat er nog steeds.

Zou het kunnen dat het e.e.a nog op mijn F schijf (externe schijf) staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk in het register dan eens met de zoekfunctie of !{2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} nog op andere locaties te vinden is dan de eerder door mij aangegeven locatie ? Zo ja, ook daar dan verwijderen.

En heb je bij het nieuwe log van HijackThis geprobeerd of je dit item dan eventueel kon verwijderen (nà de ingreep in het register) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd op andere locaties te kijken zonder results

Via HijakThis lukt het ook niet.

Ik stel voor tenzij het voor u een echte uitdaging wordt om het e.e.a. te laten zoals het nu is.

U zei dat het geen schade kon veroorzaken. Uiteraard ben ik bereid door te gaan als u dit zou willen.

In ieder geval::::zeer bedankt voor de moeite die u gedaan heeft

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.