Ga naar inhoud

Problemen met webcam


Skippy

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben in 't bezit van een Fujitsu Amilo XA 2528 en draait met Vista. Er zit een webcam in, groen lichtje brandt maar hij werkt niet. Ik heb al opgezocht dat hij van Bison is. Daar stopt mijn kennis ook. Ik krijg hem niet aan de praat en zou hem toch graag gebruiken. Kan er iemand mij hierbij verder helpen?

Avast bedankt voor de moeite en een prettig eindejaar gewenst.

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft eigenlijk nooit gewerkt, maar ik heb hem ook nooit nodig gehad.

Dit staat er bij apparaatbeheer:

Bison Webcam

Dit staat er dan ook bij: "Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is."

Als ik dan naar oplossingen zoek, dan doet hij niks. In het volgende menutje kan ik het stuurprogramma bijwerken maar dat lukt dan ook niet. En dan komt er dit op: de beste stuurprogramma's voor uw apparaat zijn al geïnstalleerd.

Hopelijk word je hier iets wijzer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! Ik heb 't geïnstalleerd en 't werkt! Al een geluk dat jullier er nog zijn om te helpen :-) Alvast bedankt om dit op te lossen.

Mag ik nog een vraagje stellen ivm een ander probleem? Ik heb mijn gewone pc (waar ik alle dagen mee werk) maar die sinds enkele weken al eens durft crashen. Hij start dan niet goed meer op en blijft gewoon hangen bij het opstarten. Mss hebben jullie hierbij raad.

Het gaat om volgende gegevens van de pc:

Microsoft Windows XP Home Edition

Versie 2002 - Service Pack 3

Medion Pentium 4

Hij is al een paar keer "geholpen" geweest door andere problemen omdat hij ook vaak crashte. Het antivirusprogramma dat ik gebruik is Microsoft Security Essentials en daar vindt hij geen virussen op. Eveneens heb ik "HiJackThis", "CCleaner" en "Malwarebytes" eropstaan door de vorige hulp die kreeg maar ik kan er niet mee werken omdat ik dan schrik heb om bepaalde bestanden te verwijderen die niet weg mogen.

Kunnen jullie hierbij ook helpen?

Toch nog eens bedankt voor al de moeite en mijn beste wensen voor dit Nieuwe jaar.

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Skippy,

bedankt voor de feedback.

Om verwarring te vermijden en het overzicht te behouden is het aangewezen dat je voor het probleem met de andere pc een nieuw topic opent.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.