Ga naar inhoud

hoe XP Internet Security 2012 virus verwijderen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

PM ontvangen. Er is geen probleem met de privacy om de ip hier te posten. Bijna iedereen die een router gebruikt heeft deze ip's en niemand kan er dus iets mee doen.

Stel het ip van de LAN verbinding in op handmatig.

Geef als ip 192.168.0.95 , als Subnetmasker: 255.255.255.0

Bij standaard gateway en bij de DNS geef je het IP in van je router 192.168.0.1

Voor de wifi verbinding geef je als ip 192.168.0.96 en de rest hetzelfde als de LAN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, kun je dit even stap voor stap doorlopen (ivm adapter) want ik weet even helemaal niet meer waar zich dat bevindt. Die internet protocol TCP/IP heb ik gevonden en ingesteld maar die adaptor vind ik niet waar dat precies staat.

aangepast door Robertt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel het ip van de LAN verbinding in op handmatig.

Geef als ip 192.168.0.95 , als Subnetmasker: 255.255.255.0

Bij standaard gateway en bij de DNS geef je het IP in van je router 192.168.0.1

Voor de wifi verbinding geef je als ip 192.168.0.96 en de rest hetzelfde als de LAN.

Geen resultaat, zowel met kabel als wireless.

Op je laatste vraag "heb je bij de draadloze verbinding ook de beveiliging ingeschakeld?" --> hoe doe ik dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beveiliging van de wifi instellen doe je in de router.

Ik geloof dat jij telenet hebt en dus moet je de de router instellingen aanpassen via de website van telenet maar hoe dat juist in zijn werk gaat weet ik niet want ik heb zelf geen telenet.

Probeer jet eens en als het niet lukt off als je hierover vragen hebt, laat het dan weten, dan vraag ik het wel aan een collega met telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt niet hoor :-(

Er staan in mijn lijst ook nog andere vrije draadloze netwerken die ik wel kan doen verbinden maar toch krijg ik geen internet met de PC

Misschien moeten we gewoon eens van nul herbeginnen en betreft het hopelijk iets heel simpels dat om een of andere reden over het hoofd wordt gezien.

Ik heb van elk icoontje en de tekst erbij een foto genomen. Zoals je ziet lijkt er niks aan de hand met de verbinding en toch lukt het niet om een pagina te openen. Enkele van die icoontjes hebben een kruis erdoor maar dit was ook al toen het internet nog werkte.

Er zijn 4 icoontjes die met internet hebben te maken, van links naar rechts:

foto 1. Draadloze netwerkverbinding 3 (deze is volgens mij aan de D-link gekoppeld)

foto 2. Draadloze netwerkverbinding

foto 3. LAN-verbinding: een van de netwerkkabels is niet aangesloten

foto 4. de groene streepjes van de D-link

foto 5. overzicht D-link

post-30195-1417704752,9519_thumb.jpg

post-30195-1417704752,7644_thumb.jpg

post-30195-1417704752,8285_thumb.jpg

post-30195-1417704752,8709_thumb.jpg

post-30195-1417704752,9122_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.