Ga naar inhoud

hoe XP Internet Security 2012 virus verwijderen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je aan het kadertje bent dat je hierboven hebt gepost, vink je de optie deze gebruiker aan en typt gewoon administrator in het vak gebruikersnaam en klik OK.

dan krijg ik: Aanmelden mislukt: gebruikersaccountbeperking. Mogelijke oorzaken hiervan zijn: geen lege wachtwoorden toegestaan, beperkingen van aanmeldingstijden, of een beleidsbeperking is van toepassing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start de pc op in veilige modus.

Normaal heb je daar meer gebruikers dan bij een normale opstart.

Een van die gebruikers is administrator. Log in met die account en probeer dan nogmaals onderstaande uit te voeren.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alls windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Geef het overzicht van de resultaten in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu stond administrator inderdaad in het openingsscherm. Als je zegt 'Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt om het opdrachtprompt te openen. Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )'

Ik kan niet meteen input geven eerst moet ik selecteren als huidige gebruiker (nu staat daar wel administrator) dus ik klik ok maar dan krijg ik: C:\WINDOWS\system32\cmd.exe Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stap voor stap

- via msconfig -> safeboot aanvinken, computer opnieuw opstarten in veilige modus,

- ik krijg een welkomscherm en kies voor administrator

- computer start verder op, ik krijg een melding "klik op ja als u in de veilige modus wilt blijven werken. ..."

Ik klik op Ja

- Ik ga nr start -> alle programma's -> bureau-accessoires en klik (dit keer) linkermuisknop

- ik tik in het zwarte schermpje van de opdrachtprompt: sfc /scannow -> ENTER

dan krijg ik dit: Windows Bestandsbeveiliging kan geen controle van beveiligde systeembestanden uitvoeren.

De specifieke foutcode is 0x000006ba [De RPC-server is niet beschikbaar.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan; in veilige modus worden niet alle services opgestart.

Heb je administratorrechten met je gewone account?

Indien niet kan je dit aanpassen via de administrator accout in veilige modus.

Als je wel administratorrechten hebt met je gewone account, moet je normaal zonder problemen of extra acties de systeemcontrole kunnen uitvoeren.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik op het icoon van de opdrachtprompt om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alls windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Geef het overzicht van de resultaten in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan; in veilige modus worden niet alle services opgestart.

Heb je administratorrechten met je gewone account?

Indien niet kan je dit aanpassen via de administrator accout in veilige modus.

Als je wel administratorrechten hebt met je gewone account, moet je normaal zonder problemen of extra acties de systeemcontrole kunnen uitvoeren.

De reden waarom ik die scan in veilige modus moest doen was net doordat dit in normale modus niet ging. Ik weet ook niet hoe ik in die veilige modus adm. rechten kan toedienen aan mijn gewone gebruikersnaam, hoe doe ik dit aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je start op in veilige modus en logt in als gebruiker "administrator".

Dan ga je via het configuratiescherm naar gebruikers of gebruikers beheren.

Selecteer daar je normale account en wijzig de rechten naar administrator.

Sluit alles af met ok en herstart de pc normaal.

Log in met je eigen gebruikersnaam en controleer via configuratiescherm - gebruikers of je effectief administratorrechten hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.