Ga naar inhoud

geen internet verbinding via kabel op laptop


Gast Jolie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je kan met het programma unlocker (rechts op de site op downloaden klikken) kan je zien welk proces/bestand dit deze phlpapi.dll gebruikt. Nu weet ik niet in welke mate dit een belangrijk programma/proces zal zijn, zoniet kunnen we dat wel even uitschakelen.

Misschien heeft Kweezie wabbit hier misschien een betere oplossing voor?

Zo te zien heb je de techniek van printscreen al goed onder de knie :top:. Voor jouw screenshot van je hardware wordt het voorlopige nog wachten op Speccy, dat geeft ons een globaler en beter overzicht.

@Kweezie wabbit: indien jij, als expert, vertrouwd bent met het logje van Everest is het misschien niet nodig ons te focussen op Speccy. Als jij hiermee vertrouwd bent neem het gerust even van me over ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bewaar dan de afbeeldingen als JPG of JPEG, die zijn kleiner dan BMP.

Blijkbaar heb je nog niet de juiste service packs geinstalleerd en misschien is dat een deel van het probleem.

Je kan de service packs apart downloaden met een andere pc en ze dan via een usb stick overzetten om te installeren.

Service pack 2 kan je hier downloaden.

Je kan het SP3 hier downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dag Kweezie wabbit,

Eindelijk gaat er iets goed.

Heb service pack 2 en 3 erop gezet en jahoor eindelijk was er iets dat zichzelf zonder andere meldingen installeerde.

Lekker.

Nu blijkt speccy dus ook op te starten, mooi.

Ga nu even kijken of ik bestandje kan plaatsen.

Nog wel even gekeken maar geen internet, (je blijft hopen hè)

Hier komt dan eindelijk bestandje van speccy.

Ga hopelijk van jullie horen.

Heb weer een beetje moed gekregen.

Met vriendelijke groet, Jolie

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er naar uit dat op jouw Speccy logje geen netwerkadapters gevonden werden.

Uit een van jouw eerdere berichten meen ik te verstaan dat je vroeger wel met deze computer op internet hebt gesurfd?

Zoja, had je toen mogelijk een externe adapter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mako,

Vroeger altijd gewoon met kabel kunnen internetten en later ook draadloos met zo n kastje van kpn (antennetje).???

Hopelijk is dit wel op te lossen dan?

Met vriendelijke groet, Jolie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.