Ga naar inhoud

mijn pc valt steeds uit op de vreemste momenten :S


jonna gibs

Aanbevolen berichten

het valt niet direct uit eerst was et tijdens instaleren van update etc en nu is et alleen als ik een game will spelen maar volgens mij heeft het te maken met stres ofzo ik heb niet veel verstand hiervan sorry ik woon niet dicht bij et is in kerkrade(aan de grens van duitsland) en ik ben in amsterdam het vaalt inderdaad onder garantie maar ik wil het liever zelf verhelpen naar daar toegaan of opsturen terwijl ik het zelf misschien ook kan lijkt me zo onnodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/iajxBkTC3VI4e6pDHpMuJPo dit is hem terwijl het spel aanstaat maar niet gespeeld word de naam van het spel is apb reloaded dat is toch echter fout voor een nieuwe pc

---------- Post toegevoegd om 10:52 ---------- Vorige post was om 10:51 ----------

al gedaan alles draait mijn kast heeft een doorzichtige scherm dus je kan der zo in kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste jonna

We hebben met enkele hardware experts dit speccy logje bekeken en wij zijn tot de volgende conclusie gekomen.

Het gebruikte moederbordje is een AM3

De gebruikte processor is een AM3+ en word in principe niet ondersteunt door dit moederbord.

Dus in feite kunnen deze onderdelen niet gecombineerd worden.

In sommige gevallen kan dit opgelost worden door een BIOS update maar voor dit moederbord is er geen BIOS update beschikbaar.

Als je zelf de onderdelen hebt gekozen, zal je ofwel een ander moederbord ofwel een andere processor moeten aanschaffen. Bij de assemblage in de winkel had men dat eigenlijk moeten zien en je er op wijzen.

Als de onderdelen door de pc-winkel zijn gekozen, zijn zij in de fout gegaan en kan je misschien beroep doen op de garantie om ofwel het moederbord ofwel de processor te vervangen.

Neem in elk geval contact op met de winkel, deel onze bevindingen mee en vraag wat je opties zijn.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.