Ga naar inhoud

Windows Live Mail


lin3van6dan

Aanbevolen berichten

-Telkens ik m'n mailbox open,en alle berichten binnen zijn gekomen komt er een 'foutmelding' van Windows Live Mail.

Kan het bericht enkel "verbergen" of gewoon sluiten(x) maar eender wat ik doe het komt toch telkens terug,kan wel gewoon verder werken,maar heb toch een gevoel dat er iets kan verkeerd lopen...

Dit staat te lezen in die foutmelding.

"Er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de gevraagde taken.Raadpleeg onderstannde lijst met fouten voor meer informatie"

-Onder 'Taken' kan ik volgend bericht dan lezen.

"Het bericht kan niet worden verzonden.De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail {SMPT} moeten mogelijk worden geconfigureerd.Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor *...@pandora.be.

Onderwerp 'Fw: Speciale Kerst voor mijn vrienden.'

Serverfout:550

Reactie van server:550 5.1.1 *<...@pandora.be> recipient address rejected:

User Unknown

Server: 'uit.telenet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79

Protcol: SMPT "

-Er staan nog gegevens die ik gewoon niet kan lezen daar het kader te klein is,kan het hoegenaamd niet vergroten of 'uitrekken'.Ook staat er telkens "2 van 3 taken zijn voltooid",soms is het "1 van 2".

Het berichtje was verzonden naar bijna al m'n contacten(adresboek).

* naam van persoon,kan ik niet zomaar bekend maken.

Na het sluiten van m'n mailbox komt dan in een kleiner kader het volgende van Windows Mail Live.

"Er staan berichten in Postvak UIT die niet zijn verzonden.Deze nu verzenden?

Ja of Neen"

Klik ik op ja komt het boven vermelde bericht terug,klik ik neen dan verdwijnt het bericht,maar bij het terug openen van mailbox begint alles opnieuw.

Ik zegde het reeds ,kan normaal werken maar heeft het me een 'slecht' gevoel,kan dit worden opgelost?

Wel staat het verzonden bericht nergens terug te vinden,niet bij 'verzonden berichten' of iets anders.

Dank voor mogelijke hulp en oplossing..

Link naar reactie
Delen op andere sites

SMPT moet SMTP zijn.

Controleer eens je e-mailaccount instellingen of alles correct ingevuld is.

Mag je tegenwoordig pandora niet vervangen door telenet?

U hebt gelijk,moet SMTP zijn,was verkeerd weergegeven...weet dat 'pandora' vervangen is door 'telenet'.

Die controle van e-mailaccount...hoe begin je daaraan,ben ietsje bang iets verkeerd te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in Windows live mail naar opties dan e-mailaccounts.

klik in het volgende venster op je aangemaakt e-mailaccount.

Kies eigenschappen.

In het tabblad algemeen controleer je het e-mailadres, is dat correct ingevuld? Staat er een vinkje bij account opnemen bij berichtverzending....

In hettabblad servers staat daar pop3, in.telenet.be, uit (of smtp).telenet.be en het correcte wachtwoord?

in het tabblad geavanceerd moet poort 25 voor uitgaande en poort 110 voor inkomende mail staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die persoon heb ik ontmoet en vertelde me dat z'n e-mailadres niet meer bestaat ,heeft nu wel een ander.

.

Dan ken je het probleem, het adres bestaat niet meer.

De oplossing het nieuwe adres gebruiken.

Zet je e-mailprogramma eventueel even offline en verwijder de e-mail in postvak uit.

Controleer ook eens in de webmail van telenet of je bericht daar nog staat en verwijder het.

aangepast door clarkie
webmail
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.