Ga naar inhoud

SD-kaart, w8woord vergeten


Vale46

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb onlangd een microSD-kaartje van 1GB teruggevonden in mijn oude(re) Nokia.

Met mijn gsm kan ik perfect alle foto's zien die er op staan, geen enkel probleem.

Maar met mijn pc lukt het mij niet, net als mijn nieuwe gsm. Het blijkt dat ik via mijn Nokia-gsm ooit eens een wachtwoord op dat kaartje heb gezet. Ik heb zowat alles geprobeerd wat ik weet van w8woorden, maar ik kom er maar niet in.

De gegevens die er opstaan zijn niet belangrijk, die heb ik al via mijn bluetooth overgezet.

Het is namelijk dat SD-kaartje dat ik graag zou hergebruiken.

Ik heb het al proberen formateren (rechts klikken in deze computer, formateren) maar dat lukte niet.

Iemand nog een idee hoe ik er terug leven in kan krijgen, alle gegevens mogen verloren gaan!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij normaal computergebruik lijkt het ons logisch dat de gebruiker zijn persoonlijk wachtwoord en keycode kent. PCH verleent dan ook geen advies voor het achterhalen van wachtwoorden en keycodes. Kijk hiervoor even naar onze "Forumregels".

In dit specifiek geval hebben we helaas ook geen enkele zekerheid omtrent de herkomst van de SD-kaart...:dong:

We moeten dan ook - tot onze spijt - dit topic sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses, maar ik heb misschien een verkeerde titel gekozen, het is mijn vraag hoe je een geblokkeerde SD-kaart formatteert. Dat w8woord kan me gestolen worden, net als de gegevens die er op staan.

Ik wil gewoon terug een lege kaart bekomen, anders kan ik ze weggooien.

Of is dat ook niet toegelaten?

aangepast door Vale46
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.