Ga naar inhoud

Welke download programma?


Gast quK.nl

Aanbevolen berichten

firefox en opera zijn browsers net zoals internet explorer

internet exporer bluee.png

fire fox firefox.jpg

opera logo_opera.gif

maare het gaat hier om de programma's zoals limewire, bearshare en bittorent, dus wat lopen we hier nou te lulluh over browsers.

trug on topic voordat de opa boos word en alles sluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...
ik heb limewire pro (via een gelekte link) werkt perfect voor muziek en films maar voor software ed. verwijs ik allen door naar forums

************

of **** :)

vroeger ook nog projectw.org, maar die bestaat helaas niet meer, daar de maker geen tijd meer had het forum te onderhouden

Hierbij wijs ik u (nog)maals op de forumregels be_dup

http://www.pc-helpforum.be/showthread.php?t=1289

het linken naar sites met warez is nog steeds verboden, dit wordt aanzien als posten van warez. Laatste waarschuwing, dit kunnen we niet toestaan

let er wat op aub

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor muziek: soulseek

(waarlijk alles op te vinden :D luv it, je moet wel anderen ook de kans geven iets bij jou te zoeken ;) -> ik laat bvb alleen degenen die in mn list zitten toe om bij mij iets te halen) owja en echt goeie cd's koop je natuurlijk! :P

voor andere dingen (films, series, games, software, whatever):

bitcomet (ff torrent harvester bij gebruiken om je zoekopdracht lui en efficient te houden, very very handy) of emule.

om alles dan nog wa onder controle te houden met de upl and dl : netlimiter ;)

et voilà

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.