Ga naar inhoud

aankoop laptop


yonikee

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor zowat dagelijks gebruik en werk voor school etc... Ook zou ik graag counter strike:source erop kunnen spelen en voor school moet visual basic er ook wel degelijk op kunnen draaien. Ik wil max. 500 uitgeven als dat mogelijk is. Zouden julie mij een aantal suggesties kunnen geven...

Mvg yoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wat zitten rondkijken en mijn oog is op 2 laptops gevallen maar ik kom er niet uit welke ik zou nemen.

BOOZT - The Best Hardware Store In Belgium

Bij deze baart de processor me wat zorgen, De intel Pentium P950, is deze te vergelijken met core i3 of i5?

of deze

Electrocorner.be

deze heeft een intell core i5 processor maar ik heb geen idee of deze nu beter is als de intel pentium P950

Kan iemand mij wat uitleg geven....

Ik heb gehoord dat de i5 wat beter is voor multitasken etc, daar wil ik hem dan ook voor gebruiken. Gewoon voor school wat werk doen en wat internetten en muziek etc....

Welke zouden julie kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo yonikee,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.