Ga naar inhoud

audio kraakt en video is vertraagd


thierry1

Aanbevolen berichten

Er is op mijn pc net windows 7 geïnstalleerd geweest en nu werkt het geluid niet meer en ook het afspelen van films en bekijken van filmpjes via youtube ed gaat niet meer.

De audio is één en al gekraak dat er word afgespeeld.

Video start goed op maar na 1 sec begint eender welk videobestand vertraagd af te spelen.

Ik heb al geprobeerd om de drivers te herinstalleren maar dit helpt niet.

Ook installeren van het programma DirectX 9.29.1974 helpt me geen stap verder.

Weten jullie verder raad want ik weet nu niet meer wat gedaan? Voor de rest start de pc goed op en werkt hij perfect. Enkel bij het afsluiten van de pc krijg ik op het mooie windows7 scherm allemaal witte lijnen die er bij het opstarten niet op staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem met het geluid is telkens de pc een geluid zou moeten maken. Ook bij een signaal van mail die is binnen gekomen, het aanklikken van sites enz.

Net ontdekt, als ik het voorbeeld van video's wil afspelen dat er zich standaard in bibliotheken/video's bevind, start het goed vertraagd en dan krijg ik een volledig zwart beeld en moet ik de pc heropstarten. Dit heb ik niet als ik een film wil afspelen vanop mijn externe harde schijf in .avi .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger stond er XP op. Dat van de schijf, daar kan ik niet op antwoorden want dit weet ik niet. Ik heb hem namelijk niet geïnstalleerd.

Ja het gaat over een originele Windows 7.

Ik heb via apparaatbeheer alles eens nagekeken en er staan nergens gele driehoeken of rode cirkels bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Windows 7 geïnstalleerd in een PC winkel?

Betreft het een merk PC geef dan het merk, model en modelnummer door.

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Nee de windows is niet in een winkel geïnstalleerd geweest.

Pc is zelf samengesteld geweest voor een goede 3 jaar geleden, maar moederbord is van asus.

Ziehier de link: http://speccy.piriform.com/results/BiS6DlSdV6DeJyUscuJcSaP

Hopelijk vinden jullie het want ik heb al verschillende IT-mensen over het probleem aangesproken en geen enkel kan mij een oplossing geven voor mijn probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.