Ga naar inhoud

ASUS UL50A bevriest vaak of start op na blauwe scherm


luchia86

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb CF_UNIST.EXE gedownload en erop geklikt. Binnen een minuut zei die dat ie klaar was, maar ik zie nog wel allemaal mapjes, zoals: ASUS.DAT, ASUS.SYS, Boot, Recovery in mijn C-schijf, in de eerste zitten 1kb bestanden, de rest is wel allemaal leeg, maarre heb je een lijst van alle mappen die van Combofix komen? dan kan ik die mappen handmatig weghalen.

Bij SP1 had ik als fout:

Windows 7 Service Pack 1 voor x64-systemen (KB976932)

Installatiedatum: ‎9-‎2-‎2012 22:44

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 80073712

Type update: belangrijk

Windows 7 Service Pack 1 is een aanbevolen verzameling updates en verbeteringen aan Windows die zijn gecombineerd in één enkele installeerbare update. Het servicepack maakt uw computer veiliger en betrouwbaarder. Een standaardinstallatie duurt ongeveer 30 minuten en u moet uw computer ongeveer halverwege het proces opnieuw opstarten.

Meer informatie:

What's included in Windows 7 Service Pack 1 (SP1)

Help en ondersteuning:

Support for Windows 7

Dit is de informatie van de productfoutinfo, de eerste heb ik al uitgevoerd, tweede is niet echt van toepassing, want ik had het al vanaf het begin, toen ik windows had opnieuw opgestart.

Alles weergeven

Alles verbergen

[h=1]Windows Update: fout 80073712[/h]Met het hulpprogramma System Update Readiness voor Windows kunnen bepaalde voorwaarden worden gecorrigeerd die leiden tot Windows Update-fout 80073712. Ga naar Wat is het System Update Readiness Tool? op de Windows-website voor meer informatie over dit hulpmiddel.

Als met het hulpprogramma System Update Readiness het probleem niet kan worden gecorrigeerd, moet u Windows herstellen. Als u Windows herstelt, worden uw persoonlijke bestanden of de programma's die op uw computer zijn geïnstalleerd, niet beschadigd.

Als u het herstel eenmaal hebt voltooid, moet u Windows Update opnieuw uitvoeren om eventuele updates te installeren die niet op de installatie-dvd staan. U kunt Windows aan de hand van de volgende stappen herstellen:

  • Sluit alle programma's en start de computer opnieuw op.
  • Plaats de dvd van Windows in het schijfstation van de computer. Wacht totdat Setup is gestart. Als Setup niet automatisch wordt gestart, voert u de volgende stappen uit:
    • Klik op Start en typ Station:\setup.exe in het zoekvak, waarbij Station de letter is van het dvd-station van de computer (bijvoorbeeld D:\setup.exe).
    • Klik in de lijst Programma's op Setup.exe.

    [*]Klik op Nu Installeren.

    [*]Klik op De nieuwste updates voor de installatie van internet downloaden (aanbevolen).

    [*]Als u daarom wordt gevraagd, geeft u de productcode van Windows op.

    [*]Klik in het vensterWelk type installatie wilt u uitvoeren? op Upgraden.

    [*]Wanneer de installatie is voltooid, start u de computer opnieuw op en voert u Windows Update uit.

[h=2] Technische informatie[/h]Fout 80073712 treedt op als Windows-onderdeelarchief is beschadigd. In het onderdeelarchief staan de bestanden en gegevens die nodig zijn voor het installeren van updates. Met het hulpprogramma System Update Readiness Tool worden beschadigde bestanden en registergegevens hersteld. Lees het gedeelte 'Meer informatie' in het artikel met de beschriving van het System Update Readiness Tool op de website Microsoft Help en ondersteuning voor verdere details.

Foutcodes waarop dit van toepassing is:

  • WindowsUpdate_80073712
  • 0x80073712

Was dit nuttig?

De onlineprivacyverklaring lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De map C:\Qoobox hoort bij Combofix en mag verwijderd worden als ze nog op je schijf staat.

De mapjes ASUS.DAT, ASUS.SYS, Boot, Recovery laat je best gewoon staan, ook al zijn ze leeg.

Dit zijn mappen die windows en Asus gebruiken en als de mappen er niet zijn, kan dat problemen geven.

Heb je de tip over de System Update Readiness uitgevoerd?

Heb je daarna opnieuw geprobeerd SP1 te installeren? Wat was het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de map niet verwijderen, ze zeggen dat ik er geen toegang tot heb, alleen als administator, maar ik ben de enige gebruiker?!? Ik heb System Update Readiness via windowsupdate en via een zelfstandig pakket geinstalleerd. Bij het zelfstandige pakket werd: KB947821: Hotfix voor Windows geinstalleerd. SP1 installeren werkt nog steeds niet. Ik heb zelfs geprobeerd het in veilige modus te installeren, mislukte ook :( Enig idee wat nu nog mis kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens op deze manier.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: rd C:\Qoobox en druk op Enter.

Welke foutmelding krijg je bij de installatie van SP1?

Heb je nog van die blauwe schermen met herstart gehad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: rd C:\Qoobox /S en druk op Enter.

Lukt het nu om de map te verwijderen?

Voor het installatieprobleem met het service pack 1 zal ik onze contactpersoon bij Microsoft eens vragen of hij er wil naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.