Ga naar inhoud

website laag gerangschikt in google


Aanbevolen berichten

volgens mij is je probleem nog steeds niet opgelost, en het maakt ook niet veel uit of je nou mij mozilla op 6de page staat of bij ie (of zoiets dergelijks) je wilt graag hoger, maar je site zit niet helemaal aan de richtlijnen van google.

de link die stegisoft je stuurde is wel een aanrader om je site te testen, en te verbeteren.

Ook is het zo dat linkpagina's het over het algemeen niet super doen, het beste is om een pagina te hebben met wat tekst en uitleg vaar vaker het woord sportsites in komt bijvoorbeeld, om je google rank te boosten.

ook (zoals stegisoft al zij) moet je de belangrijkste woorden etc. in het begin van de meta tags plaatsen.

verder kan is het ook zo dat mensen hun link mischien terug hebben getrokken (dus niet meer linken naar jou site) controleer hier dan even op, een handig ONLINE programaa van google hiervoor is Google Webmaster Central. Bekijk gegevens over crawlen, indexeren en zoekverkeer. Breng meer verkeer naar uw site., alleen zal het even duurden (1week) voordat hij je site goed heeft geindexeerd.

ook kan deze site je helpen om een xml map te maken, dat zorgt er mede voor dat je site altijd goed gevonden blijft worden, en dat je niet vaker deze problemen zult ondervinden doordat bijv. google je website niet goed kan vinden Create your Google Sitemap Online - XML Sitemaps Generator.

ook keek ik op de home pagina van je website, en zie ik meteen links bovenaan dat er geen afbeelding wordt weergegeven. dat is ook niet bevorderend, als je dat hebt gefix, en ik ga er nu van uit dat dit je website logo is, voeg er dan een ALT atribute aan toe, met bijvoorbeeld sportsites.be of iets dergelijk, daar wegen zoekmachines ook aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.