Ga naar inhoud

website laag gerangschikt in google


Aanbevolen berichten

Afgelopen zomer werd mijn site www.sportsites.be en alle pagina's plots veel lager

gerangschikt in google.be , nu komen ze meestal op pagina's 4,5 of 6 terecht met

een bv het zoekwoord sportsites staat de site op pagina 5 .

Ik heb alle richtlijnen van google

meermaals gelezen en een heroverweging van de site gedaan.

Vandaag kreeg

ik dit antwoord. Maar ik weet totaal niet wat er nog mis is met mijn

site.

------------------------------------------------------------------------

Dear

site owner or webmaster of Sportsites.be => Uw startpagina voor alle websites over alle sporten in Belgi & Nederland,

We received a request from

a site owner to reconsider Sportsites.be => Uw startpagina voor alle websites over alle sporten in Belgi & Nederland for compliance with Google's

Webmaster Guidelines.

We've reviewed your site and we believe that some

or all of your pages still violate our quality guidelines.

In order to

preserve the quality of our search engine, pages from Sportsites.be => Uw startpagina voor alle websites over alle sporten in Belgi & Nederland may

not appear or may not rank as highly in Google's search results, or may

otherwise be considered to be less trustworthy than sites which follow the

quality guidelines.

If you wish to be reconsidered again, please correct

or remove all pages that are outside our quality guidelines. When such changes

have been made, please visit https://www.google.com/webmasters/to...deration?hl=en and

resubmit your site for reconsideration.

If you have additional questions

about how to resolve this issue, please see our Webmaster Help Forum for

support.

Sincerely,

Google Search Quality Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien bedoeld Google dat er fouten in de pagina zit.

Laat alle pagina controleren op deze adres (klik)

Wel is het zo dat Google een tijdje geleden om een andere manier heeft vanandert om zoveel mogelijk resultaten te geven.

Dit betwijfel ik toch ten sterkste, ik heb op www.sportsites.be slechts 4 errors en 1 warning en dan nog door de code van de +1 van google, op www.sportsites.be/wielrennen heb ik geen enkele fout.

Maar als ik wielrennen in tik in google staat die pagina maar op pagina 4 en heb nochthans als vele jaren veel linkpartners.

en als ik dan kijk naar de resultaten op pagina 1 staat daar een startpagina die in de validator meer dan 2000 errors bevat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik sportsites in zoekmachine van Google tikt dan krijg ik meteen sportsites.be

Hebt je uw site ook getest bij andere vrienden in de zoekmachine?

De sportsites.be die je dan krijgt is een andere dan deze van Renzolini. Hebben wel dezelfde naam ... maar het klopt dat ook bij Google.be de betreffende website op pagina 6 te vinden is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De sportsites.be die je dan krijgt is een andere dan deze van Renzolini.

Hoe kan één dezelfde www.sportsites.be op twee verschillende plaatsen zijn.

Dat is volgens mij onmogelijk.

Je hebt nu zo staan:

<meta name="keywords" content="sport, sportlinks, sportsites, wielrennen, voetbal">

Verander dit in:

<meta name="keywords" content="sportsites, sport, sportlinks, wielrennen, voetbal">

Maar ik zie geen unieke namen.

Sport = miljoenen pagina

Wielrennen = miljoenen pagina

Voetbal = miljoenen pagina

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dan klopt het helemaal ... je start vanop de basispagina van Google. Als je via de zoekbalk van Google (in bvb. Firefox e.a.) vertrekt, kom je op een heel ander resultaat uit (die 6de pagina dus). Duidelijk dat beide zoekopdrachten dus fundamenteel anders werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.