Ga naar inhoud

Scherm naar de knoppen


ricardo425

Aanbevolen berichten

Dag beste vrienden,

Mijn zoon heeft het eens gekund om zijn laptop te laten vallen. Natuurlijk is het scherm stuk. Bij het opstarten is er een dansend beeld, grijs en zie ik deze vol barsten in het binnenscherm (denk dat het zo wel noemt). Mijn vraag is daarom: Is dit nog waard om het te laten repareren en op hoeveel zou dit kunnen komen. Het is een Acer 17" 4gb en harde schijf van 500gb.

Dank voor de komende goede raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij werkt voor de rest de laptop zoals anders, alleen het scherm. Hij start op,wanneer hij opstart zie ik het beeld van de gebruikersnaam en wachtwoord maar het beeld blijft op en neer dansen, overwegend grijs van kleur en merkbaar verscheidene barsten zichtbaar.

Merk: Acer Aspire 7715Z-443G32Mn

S/N: LXPNJ02062001344981601

SNID: 00121416816

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh...in principe zou dat moeten lukken mits enige handigheid, voorzichtigheid en een setje schroevendraaiers.

Verwijder uiteraard altijd de netspanningsadaptor en de batterij...zorg er ook voor dat je statisch ontladen bent door bijvoorbeeld een ongeschilderd deel van de verwarming aan te raken...draag enkel katoen, geen fleece.

De complete service-manual van de Acer Aspire 7715Z kan je vinden als je hier klikt (in PDF, dus kan je eventueel printen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dan, ben er goed mee geholpen. Zal het scherm bestellen, maar dat kan nog een tijdje duren want mijn zoon zal er zelf moeten voor sparen. Potje breek, potje betalen is mijn leuze. Hij zal leren zorg te dragen voor zijn spullen.

Wanneer dit gebeurt is zal ik zeker hier de uitslag van laten weten.

Nogmaals bedankt voor de goede hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.