Ga naar inhoud

geheugencapaciteit van recent aangekochte laptop HP Pavilion g series


Loprakso

Aanbevolen berichten

Ik stel vast dat na enkele weken werking de vaste schijven D (recovery) en E (HPtools) voor 90% zijn opgevuld.

De C schijf is amper gevuld (<10%).

Als ik de D en E schijf probeer te openen op de inhoud te kennen stel ik vast dat er geen noemenswaardige geheugenopslag zichtbaar is in zichtbare bestanden.

Ik stel mij de vraag of hier een verband is met het systeembeheer van de PC?

Kan iemand mij advies geven. Dank bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loprakso,

Op de partie D staat een systeem image om je laptop bij problemen terug te zetten in de staat zoals deze was op het moment dat je hem kocht.

Op de E partitie staan diverse tools voor het terugzetten van een systeem image.

Beide partities laat je best intact en breng je beter geen wijzigingen aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze schijven (eigenlijk zijn het partities) werden door de fabrikant aangemaakt en net zo groot als nodig met een kleine marge.

De schijven D en E zijn niet bedoeld om zelf nog bestanden op te slaan. Je laat ze best onaangeroerd.

Als je op deze schijven gaat wijzigingen aanbrengen, kan je in de problemen kompen bij het gebruik van de HPtools of als je een herstel moet doen.

Voor normaal gebruik (opslaan van documenten, foto's, films, downloads, enz ...) moet je de C gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.