Ga naar inhoud

dvd converteren


dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo,ik zou een paar dvd's willen converteren naar avi om die dan op mijn dane elec's harde schijf te kunnen zetten

nu vind ik wel verschillende gratis tooltjes zoals free video converter enz..maar het omzetten duurt zolang als dat de film is,nu hoor ik zeggen dat het op 2 minuten(+-)zou kunnen met commando oid van win7 ,kan iemand hier mij dat mischien eens uitleggen? dank bij voorbaat

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dodgeboy,

Het converteren van een videobestand neemt inderdaad zo zijn nodige tijd. Dat is ook maar normaal aangezien elk frame/beeld van de video apart omgezet moet worden. Het is dan ook logisch dat de snelheid van de conversie in verband staat met de kwaliteit van het eindresultaat.

Over een commando in Win7 heb ik zelf nog niet gehoord, ook enig opzoekwerk bracht me niet tot het gewenste resultaat. Verder zou ik het sterk betwijfelen moest dit commando de zaak in zo'n 2 minuten kan oplossen, laat staan met een degelijk eindresultaat.

Wil je een dvd als kopie op je harde schijf, dan zal je daarvoor de nodige tijd moeten nemen vrees ik.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad de gratis tooltjes converteren tegen 25fps en de betalende tegen 85fps dus voor +-30€ ga ik veel tijd uitsparen en ik heb commando voor w7 gegoogled doch niets te vinden ik zal die collega nog eens vragen hoe dit juist ineen zit bedankt allen

ik zal dit als opgelost markeren mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.