Ga naar inhoud

Externe harde schijf wordt niet herkend, al veel geprobeerd...


Kevain

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

die staat in het Engels, en ik vind niet hetzelfde soort scherm als bij mijn Windows 7... Bij Device Manager zie ik hem er tussen staan, maar weet niet of ik van daaruit iets kan doen?

---------- Post toegevoegd om 20:26 ---------- Vorige post was om 20:25 ----------

ok heb het scherm Computer Management gevonden en dan kan ik voor deze harde schijf ook alleen maar 'delete partition' kiezen... Voor de rest geen andere opties, net zoals bij Windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen inderdaad ik kan ze niet zien in de verkenner, er zijn geen stationsletters toegekend en ik kan ze ook niet toekennen via Computerbeheer. Maar in computerbeheer zie ik de externe harde schijf wel staan, het is dat wat ik zo bizar vind. Maar ik kan dus niet aan de bestanden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hitachi. Het was een oude harde schijf uit mijn vorige laptop, die ik in een case heb gestoken om zo te gebruiken als external hard disk

---------- Post toegevoegd om 20:53 ---------- Vorige post was om 20:48 ----------

hoi Dasle,

Bedankt voor alle hulp al... Ik denk echter dat de oplossing blijkbaar zeeeeer moeilijk te vinden ligt... Ik sluit af voor vandaag en hoop morgen een oplossing te vinden.

Merci!

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tool van Hitachi ondersteunt geen via USB of Firewire aangesloten harddisks.

Is het mogelijk om de harde schijf uit de behuizing te halen?

De DFT tool vind je hier en tevens de handleiding.

Even een update.

Na een tip van Clarkie is het misschien deze software die je bestanden kan terug halen zonder dat je de harde schijf dient uit te bouwen.

Niet geschoten is altijd mis ;-)

aangepast door Dasle
update
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.