Ga naar inhoud

Externe harde schijf wordt niet herkend, al veel geprobeerd...


Kevain

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb het forum hier al wat nagelezen en heb al vele dingen proberen toe te passen via Apparaatbeheer. Nergens zie ik echter initialiseren staan, als ik rechtsklik op mijn externe harde schijf... Ik voeg een screenshot toe. Wat moet ik nu doen om deze harde schijf doen herkend te worden in mijn 'Verkenner'?

post-30857-1417704739,9572_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb ondertussen nog al vanalles aan het proberen geweest, maar weet het echt niet meer.... Er staan ook bestanden op deze schijf die ik voor mijn werk nodig heb, dus zou het echt super hard appreciëren, mocht er iemand mij kunnen helpen. Ik sluit nu af met de moed der wanhoop en hoop morgen een antwoord te vinden op deze vervelende situatie. Alvast bedankt voor de hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de schijf gaat initialiseren ben je meteen alle bestanden op deze schijf kwijt.

Het gaat dus blijkbaar over de middelste schijf. Zie of je drive-letters kunt toekennen aan elk van de partities. Dit doe je door met de rechtermuisknop op de betreffende partitie te klikken. Begin met letter F:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.