Ga naar inhoud

Voorbereiden bureaublad, laad ander profiel dan gebruikersprofiel


Bartole

Aanbevolen berichten

Beste mensen.

Ik heb vandaag te maken gehad met het probleem dat Windows Vista na het inloggen en het welkom heten, bezig gaat met 'voorbereiden bureaublad'. Dit probleem wordt in het volgende topic beschreven en opgelost:

http://forum.soft32.com/windows/Desk...ict348169.html

Ik heb deze procedure gevolgd. Echter is dit bij mij (nog) niet de oplossing gebleken. Nadat ik hem opnieuw opstart is er een derde 'profiel' bijgekomen met opnieuw; .bak. Dit houdt in dat hij opnieuw op het back-up profiel inlogd en de 'echte' plus '.old'-profiel er ook nog staan. Doe ik iets verkeerd of kan dit voorkomen en is dit 'gewoon' niet de oplossing in mijn geval? Wat zijn evt. andere opties om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!!!!!!!

Mvg, Bartole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bartole,

welkom op PCH.

Nam je reeds de tip door die hier (klik er op) werd geplaatst ?...

Ja heb de procedure gevolgd. Nadat ik hem opnieuw opstart is er een derde 'profiel' bijgekomen met opnieuw; .bak. Dit houdt in dat hij opnieuw op het back-up profiel inlogd en de 'echte' plus '.old'-profiel er ook nog staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In stap 5 wordt er aangegeven om de naam van het .bak-profiel te wijzigen :

5. Achter een van deze mappen met de lange getallen staat in de naam ‘.bak’, dit is jou hoofdprofiel. Druk met de rechtermuisknop op dit mapje en klik op ‘naam wijzigen’. Verwijder hier het ‘.bak’ uit de naam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In stap 5 wordt er aangegeven om de naam van het .bak-profiel te wijzigen :

Klopt, echter maakt hij na het opnieuw starten opnieuw een .bak-profiel aan. Dan staan er dus drie; een met .bak, een die de juiste zou moeten zijn en degene die .old is gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.