Ga naar inhoud

Classic FTP


Willy S

Aanbevolen berichten

Als ik een foto van mijn local met Classic FTP (van NCH Software) naar de web wil uploaden, blijkt dat er wel een lijntje staat, maar dat de foto er niet effectief is overgebracht. Er staat ook bij : 0 kb. De website is opgesteld met Frontpage. Ik heb het al enkele keren geprobeerd, ook met een andere foto, maar het lukt niet. Wat doe ik fout of wat vergeet ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook met een ander FTP programma (Filezilla) lukt het niet. Ook niet met een totaal andere foto op een andere plaats in het web. Zou het iets met beveiligingen te maken kunnen hebben ? van de pc of van windows 7 of van de foto ? Hoe kan die foto op het web ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Willy S,

als je het bestand upload, zie je dan (in je FTP programma) in het (rechter) venster van je website het bestand staan met vermelding 0 kB ? Staan de andere bestanden daar wel en normaal?

Als je van die nul-bestanden op je web-space hebt staan, verwijder die dan.

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.