Ga naar inhoud

Probleem:met het videogeheugen (denk???)


kkar

Aanbevolen berichten

Denk dat maar dat mijne pc zijn videogeheugen(als dat al besta,....want dat weet ik niet.) niet leegmaakt.

Als mijn kleinkind in you tube op pc bezig is dan klikt die aanhoudend een ander filmke aan om af te spelen,heeft altijd zonder problemen gegaan,maar nu gaat het in het begin een 10tal filmpjes goed,maar vanaf dan heeft pc almaar meer tijd nodig om filmpje dat dan aangeklikt word te laden eer ie het laat zien.

Weet iemand waar dat aan kan liggen ?

post-26752-1417704744,6286_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien moet je je cookies en tijdelijke internetbestanden enso leeghalen? je kan het proberen, kan geen kwaad

Dacht dat ook,daarom 2 virusscanners gedraait,dan nog ad-aware dan ccleaner en dan defragmentatie gestart en dan is er al veel van mijn computer kennis op gebruikt,als ie het dan nog niet behoorlijk doet en het hielp spijtig genog niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook zijn dat er telkens een nieuw tabblad geopend wordt waarin het filmpje in afgespeeld wordt.

Als je er al meer dan 10 opent zonder de andere te sluiten kan dat ook wel voor vertraging zorgen.

Dat ik daar niet naar keek!!!

Want daar is inderdaad iets aan de hand,ik doe enkel deze website open en klik dan in mijn browser op BESTAND dan NIEUWE SESSIE doe dat 2x en dan zijn tabbladen geopend,welke hieronder op foto staan.Ergens een vinkske verkeerd aangeklikt,maar weet jij waar??

post-26752-1417704745,4455_thumb.jpg

aangepast door kkar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik daar niet naar keek!!!

Want daar is inderdaad iets aan de hand,ik doe enkel deze website open en klik dan in mijn browser op BESTAND dan NIEUWE SESSIE doe dat 2x en dan zijn tabbladen geopend,welke hieronder op foto staan.Ergens een vinkske verkeerd aangeklikt,maar weet jij waar??

Mijne pc krijgt het allangs al harder,vraag me af of mijn gratisse virusscanners iet waard zijn.( Security Essentials en avira)

Weet jij waar je kan zien dat pc gebruikt geheugen terug vrijgeeft ,van een programma welk je opendeed en nadien terug afsloot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik daar niet naar keek!!!

Want daar is inderdaad iets aan de hand,ik doe enkel deze website open en klik dan in mijn browser op BESTAND dan NIEUWE SESSIE doe dat 2x en dan zijn tabbladen geopend,welke hieronder op foto staan.Ergens een vinkske verkeerd aangeklikt,maar weet jij waar??

Er is eigenlijk niks fout, je kan telkens het tabblad sluiten dat je niet meer gebruikt door op het rode kruisje te klikken dat bij het bewuste tabblad hoort.

Een andere mogelijkheid is in internet explorer naar extra dan naar internetopties gaan.

op het tabblad algemeen vindt je de knop instellingen voor tabbladen.

Klik erop en dan kan je de functie tabbladen uitschakelen of aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.