Ga naar inhoud

free virtual dj software


jurgen2

Aanbevolen berichten

Hallo beste,

Ik heb de free software van virtual dj gedownload en nu had ik graag geweten hoe ik die software kan overplaatsen op een cd-rom schijf of op een stick eventueel, om deze te gebruiken in mijn studio waar ik een computer heb maar geen internet, bewust, om geen virussen en dergerlijke te hebben.

Mvg Jurgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het bestand (+/- 35MB) zoals het is gewoon op stick zetten zoals je elk ander bestand zou op een stick zetten.

Als je het op een cd wil zetten kan je het gewoon als een data bestand branden.

op de andere PC ga je gewoon via de verkenner naar je stick of cd, dan dubbelklikken op het bestand en het installatiescherm verschijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reaktie.

Maar ik heb de indruk dat als ik het op stick zet, ik enkel de snelkoppelingen overzet, dus ik zie iets over het hoofd, maar wat?

Als ik naar programma's ga en ik vink dan op virtual dj met rechtermuisknop komt er "kopieren naar" dan doe ik naar usb stick.

Ik denk dat ik niet de juiste handeling doe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag jurgen2,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.