Ga naar inhoud

realtek hd audio

pc noob

Aanbevolen berichten

Nieuweling

Geregistreerd31 januari 2012Berichten1

[h=2]icon1.png realtek high definition audio diver/configuratie[/h]

Beste mensen,

Ik ben dus niet erg handig met een pc.Mijn vriendin echter wel en die heeft al vanalles uitgeprobeerd.

Mijn probleem is het volgende: ik heb een surround systeem gekocht van logitechz506.Na aansluiten van alles en de instellingen juist zetten blijf ik maar uit 2 boxjes geluid krijgen.Alleen de 2 naast mijn scherm.

Als ik naar mijn configuratiescherm ga en dan mijn realtek hd audio configuratiescherm ga en die aanklik,krijg ik zwart scherm en die is binnen een seconde weer weg.

Als ik realtek high definition audio driver wilt opnieuw downloaden,zegt hij dat het niet kan omdat hij stuurprogramma niet ondersteund.

Nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen.Heb al verschillende opties geprobeerd,maar niks lukt.Wie kan en wil mij helpen?
:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste gerjannn,

Dat is mijn probleem niet.Of ik nou muziek of film wilt afspelen op mijn pc legaal of illegaal er blijft maar uit 2 boxjes geluid komen.

Systeem doet het wel op andere pc,dus daar ligt het ook niet aan.

Het probleem is dus software/hardware matig.Maar ik kom er niet uit wat het precies is.

Heb vandaag ook al via MSi alles opnieuw gedownload.Nog steeds geen geluid.

Dus wie heeft er een oplossing waar ik wat aan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.